Prestashop problemer - sender ikke ordrebekræftelse ud - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger "

Prestashop problemer - sender ikke ordrebekræftelse ud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 989
Tilmeldt 1. jun 16
Indlæg ialt: 228

Fra www.MyNewArt.dk
Skrevet 07-12-2017 kl. 19:20

Hej Aminoer

Nogle Prestashop-kyndige, der kan hjælpe mig?

Ved ca. 25% af mine ordrer bliver ordrebekræftelsen ikke sendt ud til kunden. Jeg får en mail om, at kundens mail ikke findes - men dette gør den. Jeg kan ikke finde hoved og hale i hvad problemet er.

Nogle, der har oplevet det samme? Det er møg irriterende at skulle sende det manuelt hele tiden.

Mvh.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Amino-karma 46
Tilmeldt 27. jan 12
Indlæg ialt: 11

Intempore
Skrevet 07-12-2017 kl. 19:37

Kære Mynewart

Kan jeres host have en email blocker af en eller anden art? Det kan forhindre jeres script i at få leveret emails i nogle tilfælde

Vh Thomas

Amino-karma 989
Tilmeldt 1. jun 16
Indlæg ialt: 228

mynewart.dk
Fra www.MyNewArt.dk
Skrevet 07-12-2017 kl. 19:55

Hej Intempore

Jeg prøver at skrive en mail til UnoEuro og høre dem ad. Det er et relativt nyt fænomen, men det er i kraftig vækst synes jeg. For et par måneder siden var det måske 5%, og siden da er det gradvist gået op. Det er måske nærmere 35-40% i dag.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Amino-karma 46
Tilmeldt 27. jan 12

Intempore
Skrevet 07-12-2017 kl. 19:57

Super, ellers vend lige tilbage her med lidt flere oplysninger, hvis de ikke mener det kan være problemet.

Mvh Thomas

Amino-karma 32
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. nov 17
Amino Plus
Chris
Fra Ofidan
Skrevet 07-12-2017 kl. 19:57

Hej Jeg har samme problem. Det er alle mails sendt til Hotmail, live og outlook. 

Jeg er ved at læse Google igennem i håb om at finde en løsning

Amino-karma 46
Tilmeldt 27. jan 12

Intempore
Skrevet 07-12-2017 kl. 20:15

Og email er korrekt alle steder på shoppen? Det kan være forkerte emails setting, og en spam detector blocker den, her er hotmail måske bedre/mindre vidende og blocker jeres mens gmail ik gør fx.
Prøv og tjek SMTP settings og emails diverse steder i prestashop. Kan være i har glemt den i et enkelt

Amino-karma 32
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. nov 17
Amino Plus
Chris
Fra Ofidan
Skrevet 13-12-2017 kl. 22:57

Fandt du en løsning på problemet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: