Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjleverandør/-producent til små mængder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.

Jeg driver pt. min egen tøjvirksomhed. Jeg har forskellige danske leverandører som jeg bruger lige nu. Problemet ligger i at jeg har brug for en producent der kan udarbejde mine ideer til virkelighed således at brandet kan gøres unik. Jeg har snakket med mange udenlandske producenter i eksempelvis Tyrkiet og Portugal. Problemet ligger dog i at de alle kræver en kæmpe minimumsbestilling på cirka 300 per enhed. Jeg har ikke et lager der kan dække 300 produkter pr. enhed og slet ikke budgettet til det. Derfor har jeg brug for en producent der kan levere helt ned til 50 styk, netop fordi tøjet hurtigt sælges ud sådan at jeg sagtens kan bestille flere gange. 

Kan i hjælpe?

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan godt hjælpe dig!

Jeg er tøjproducent og har min egen familieejet fabrik i Kairo. Vores firma holder til i Nordsjælland og vi hjælper en del danske firmaer med deres produktion

Hvis dette har din interesse er du mere end velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller på helene@loveyourtwist.com

Du er også mere end velkommen til at besøg vores side www.loveyourtwist.com her kan du læse mere om os

God aften

Helene

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)