Jeg tror du misforstod mig. Jeg mente netop at dette var et mindre projekt, som jeg ikke ville anbefale at hyre udenlandske udviklere til at løse. Det er nogle gode tips du skriver, det er desværre bare sjældent at det er helt så ligetil som det lyder. Selvfølgelig kan man være heldig at lave en aftale med en god leverandør, men jeg holder mig nu stadig til min første anbefaling :) -Michael |
Hej Gry og Julie
Jeg har med interesse læst jeres indlæg, og set jeres nuværende side. Jeg vil da give jer ret den er lidt tarvelig og uoverskuelig.
Så hvis I ikke allerede har angageret jer til anden side, vil jeg gerne lave et gratis og helt uforpligtigende oplæg med et forslag til nyt design. Hvis I derefter vælger mig som den heldige leverandør, skal jeg nok lave en billig og fair pris til jer. Umiddelbart vil jeg sige at prislejet vil komme til at ligge på 3.000-4000 kr., med samme indhold som på jeres nuværende side. Men som sagt et evt. oplæg vil være gratis.
Jeg har lidt branchekendskab og har bl.a. et samarbejde med en kosmetolog her i Jylland som jeg har lavet 2 hjemmesider for :
Jeg er uddannet multimediedesigner og arbejder pt. freelanche og har mit eget lille webbureau, som jeg er ved at starte op i det små...derfor de små priser.
I kan se mere af hvad jeg har lavet tidligere på min hjemmeside :
I kan bare gi en tilbagemelding hvis tilbuddet har fanget jeres interesse...så har I et oplæg i løbet af et par dage.
Med venlig Hilsen og held og lykke med forretningen *s*
Max Rogild