Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Honorar for bestyrelsesarbejde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 

Jeg er blevet spurgt om jeg vil indtræde i en ApS-bestyrelse for en mindre virksomhed med et unikt koncept. Der vil være 5-6 møder om året. Bestyrelsesarbejdet er ulønnet - hvad er jeres kommentarer til det?

 

Dbh

MacMan 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal gøre op med dig selv om du vil arbejde ulønnet, men personligt så kunne jeg godt finde på at tage en bestyrelsespost ulønnet, da jeg tror det kan give en nogle redskaber og noget erfaring - så kan aflønningen være ligegyldig hvis man bliver bedre til nogle andre ting.

 Mon ikke du kan hive en god aflønning hjem i kage - man plejer vel at få diverse kage og kaffe til sådanne møder? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Ja...som skrevet står, kan du måske hive en masse erfaringer hjem, som du måske kan bruge.

Men husk, at du har et ansvar som bestyrelsesmedlem.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

MacMan:

 Hej,

 

Jeg er blevet spurgt om jeg vil indtræde i en ApS-bestyrelse for en mindre virksomhed med et unikt koncept. Der vil være 5-6 møder om året. Bestyrelsesarbejdet er ulønnet - hvad er jeres kommentarer til det?

 

Dbh

MacMan 

 

 

lav nogle maalsaetninger for samarbejdet, og hvis de holder kan du blive afloennet i %'er. Ikke meget, men evt. 1-3% eller lign. for din indsats. Det har jeg gjort i flere tilfaelde - for nystartede virksomheder er 1-3% ikke meget, og det ville sikkert ogsaa goere dig lidt mere interesseret paa langt sigt.

Jeg ville ikke goere det gratis, en bestyrelses plads er en alvorlig sag - og kraever en del arbejde. 

:)
D

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)