Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Vil I bedømme den?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har lige oprettet en ny webshop med tilbehør til mænd, og som overskriften siger, så vil jeg gerne have lidt feedback på den? 
Shoppen er oprettet i Shopify. 

www.herrebutikken.com 

Go' fredag :)

Hilsen Dennis Refsgaard

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan lide det hele; Gode billeder, rent tema..

Eneste jeg ville se nærmere på er:

- Måske en kombination af 'Montserrat' og 'Open Sans' skrifttyperne ville passe bedre til temaet.

- Logo

- Specs. boksen på produktsiderne scroller

Alt held og lykke med siden!

Tilmeldt 1. Dec 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback :) 

Det er noget jeg helt sikkert vil kigge på :) 

Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin og simpel webshop.

En ide kunne f.eks. være at lave en dropdown menu, hvor man kan sortere efter brands.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Tillykke med den nye webshop - det skal nok blive spændende.

Som de andre nævner, så er den meget clean... Men måske for clean. Den kan i min optik godt virke lidt tom, specielt kun med 3 menupunkter. 

- Det ville selvfølgelig være bedst, hvis alle billeder du anvendte, indeholdte jeres egne produkter. Her tænker jeg specifikt på dette billede

- På forsiden får man ikke det indtryk, at du har et rigtig bredt produktsortiment, hvilket jo er en skam. Jeg synes, du bør tage lidt inspiration fra markedslederene ift. hvordan de opsætter deres menu. Når man klikker på "Udvalg", så kunne det godt stilles op på en mere overskuelig måde. F.eks. ved brug af en Mega Menu. 

- Den nederste del af webshoppen virker meget, meget tom, under "Hvem er herrebutikken". For at skille det lidt om, hvilke jeg give din footer en anden farve, så den ikke går ud i ét. Derudover bør du fjerne "Drevet af Shopify" og måske opdele footeren i 4 kolonner. 

- Jeg savner måske lidt en identitet og et logo. Lige nu bliver dit logo delt op i to, når man besøger siden fra en smartphone.

Alt i alt er det en fin start. Nu handler det blot om at få skabt noget salg og løbende optimere på din webshop. Med tiden bør du implementere social proof og fremhæve nogle USP'er på din hjemmeside




Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Her får du lige lidt fra mig :)

Forside

- Jeg ville fjerne det store billede med uret og navnet på shoppen.

- Dine produkter med priser kommer først efter average fold på skærmen, det skal jo være det første man ser - ikke en arm med et ur på, det sælger ikke.

- Fjern ordet "forside" fra forsiden

- Langt mere SEO tekst på siderne

- Jeg ville gøre mere ud af trust - selvom du ikke sælger vildt dyre produkter, så er ure og smykker ofte noget der svindles med, så du skal fange kundens tilid fra første sekund. - sæt evt. betalingsmetoder m.m op i top header.

- Fjern "drevet af shopify" fra footer

- Gør mere ud af at vise vine kategorier frem - det er et ekstra klik, når jeg skal klikke på udvalg - sørg for at din shop er 100% let og brugervenlig og giver kunden direkte adgang til det de leder efter

Produktsider

Hvor er de personlige beskrivelser på produkterne? (bør være 300+ or. per produkt)

- Overvej prissætningen - jeg bliver forvirret og lidt mistænksom når en halskæde koster 1002 kr. istedet for 999 - gælder hele vejen rundt

Handelsbetingelser

- Du skal gøre meget mere ud af dine handelsbetingelser, både så du sikre dig og kunden bedst muligt. - Få evt. inspiration fra en række e-mærkede shops, der har været jurister inde over. Bare sørg for aldrig at kopiere noget.

Andet

Overvej din "Message us" facebook knap - den sender kunden væk fra din side, skal du bruge en chat så brug evt. Zopim chat, som holder kunden på siden.

- Du gør meget ud af det er dig der ejer butikken, personligt ville jeg være mere tryg ved et firma bag, da en person der skal investere så mange penge i produkter, hurtigt kan virke lidt useriøst.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og enkel hjemmeside, jeg kan godt lide den hvide baggrund. Den gør det mere eksklusivt at kigge på. 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis. Flot shop, men :) ....

Lad være med at starte med at skrive at "det giver skæve priser, men"... Så skræmmer du mig væk.

"Fra leverandøren og direkte til dig
Ved herrebutikken.com bestiller du varen direkte ved leverandøren gennem os.
Dette giver derfor nogle skæve priser, men til gengæld sparrer du alle de fordyrende mellemled."

Er leverandøren = producenten?

Nyt forslag:

"Direkte til dig fra producenten.
Vi bestiller varen direkt til dig fra producenten.
Det giver dig de bedste priser !"

Men skær ned på den plads den tekst fylder. Det er det bedste sted på forsiden du bruger der. Overvej at flytte det et andet sted hen

Bemærk:

"Kvalitets accessories", er et ord "Kvalitetsaccessories"

Held og lykke med sitet!

Jakob

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende forslag indtil videre, og flot side :) 

Husk at GIVE 90% til kunden, og bede om 10% (købet).

Du skal egentlig ikke sælge til kunden, men prøve at hjælpe dem med vejledning osv. Husk at kunden er kongen, men konger tager også fejl ind imellem jo :)

I en webshop er content KING - du skal virkelig sørge for en masse tekster om dine produkter og på dine produkter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)