Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er et WP-Tema "kodet fra bunden" den bedste løsning?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg regelmæssigt har kunder som har fået lavet et tema "kodet fra bunden" og som er løbet ind i problemer. Nogle bunder i simpel uærlighed - dvs. temaer der er kodet så det kun er developer der kan finde ud af dem og derfor skal købes til hjælp hele tiden. Noget bunder i dårligt håndværk/service og uvidenhed fra kundens side - f.eks. temaer der ikke bliver opdateret til at kunne følge med WP core og de mest brugte Plugins.

Jeg kunne godt tænke mig at skrive et længere blog-indlæg om fordelene og ulemperne ved at vælge en "kodet fra bunden"-løsning i Wordpress. Personligt hælder jeg til at der er flest ulemper medmindre man har et meget specielt behov og en sindssygt dygtig og pålidelig developer. Hvorfor ikke bare købe et tema til 70 dollars som har 100-tusindvis af designmuligheder (tema+templates+pagebuilder+custom css) og som bliver bug-testet konstant af tusinder af andre kunder?

Well, spørgsmålet lægges hermed ud til debat - og jeg hører rigtig gerne fra både developers, WP-consultants og - meget gerne - Wordpress-kunder, sføli. 

Make the case - så jeg kan få lidt balance i min bias mod "kodet fra bunden op".

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)