Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino har fået et logo

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/4/2006 12:05:44 PM
Forfatter: Entrepanuer

Ja manden der har lavet comic sans burde få en dummebøde af dimensioner, jeg var nød til at afinstallere fonten for at kunne holde ud at tjekke amino.dk dagligt.

Damn jeg hader den font!

Du kunne også bare have installeret Firefox og lavet et greasemonkey script.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:58
Dato: 3/4/2006 12:34:48 PM Forfatter: Oscar Eg Gensmann
Dato: 3/4/2006 12:05:44 PM Forfatter: Entrepanuer

Ja manden der har lavet comic sans burde få en dummebøde af dimensioner, jeg var nød til at afinstallere fonten for at kunne holde ud at tjekke amino.dk dagligt.

Damn jeg hader den font!

Du kunne også bare have installeret Firefox og lavet et greasemonkey script.

Haha.. ok mere nørd... jeg bruger bare internet explorer, jeg kan ikke overskue alt det der nørderi, rss-feeds, blogs, firefox, whatever.. hehe
Jeg er minus nørd...
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:22
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:25
Dato: 3/4/2006 1:22:12 PM Forfatter: lundsfryd

Glimrende logo, omend det forstærker en allerede eksisterende, uheldig effekt. I opløsningen 1024x768 forvinder de yderste links simpelthen ud af synsfeltet, når man ikke er logget ind.

Helt enig, de detaljer skal jeg nok få på plads ved lejlighed.
Hele sitet skal snart have en omgang.

Dbh Martin
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 13:26
Dato: 3/4/2006 1:22:12 PM Forfatter: lundsfryd

Glimrende logo, omend det forstærker en allerede eksisterende, uheldig effekt. I opløsningen 1024x768 forvinder de yderste links simpelthen ud af synsfeltet, når man ikke er logget ind.

Jamen, det er vel kun hvis du ikke er logget ind?
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:58
Yes. Det skriver jeg jo også

Jeg vil egentlig gætte på, at hovedparten af de besøgende ikke er logget ind - jeg tror at der kommer mange førstegangsbesøgende fra søgemaskinerne samt en del "lurkere", som nok ikke får det bedste første-indtryk af siden, når den er designet på denne måde.
Tilmeldt 14. Jul 05
Skrevet kl. 14:00

Dato: 3/4/2006 1:57:59 PM Forfatter: lundsfryd Yes. Det skriver jeg jo også Jeg vil egentlig gætte på, at hovedparten af de besøgende ikke er logget ind - jeg tror at der kommer mange førstegangsbesøgende fra søgemaskinerne samt en del ''lurkere'', som nok ikke får det bedste første-indtryk af siden, når den er designet på denne måde.

Hahaha... ok sorry!
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:24

Tillykke med det nye flotte logo.

- Kunne den dygtige Lasse eller ham den kreative Oscar ikke lige rette A`et ( venstre side) og gøre pæren lidt mere synlig - så er den i skabet? -

Martin: Hvad med en konkurrence til alle de meget dygtige og kreative PR folk? " Pressemeddelelse for nyt Amino logo" - læg dem online og lad brugerne stemme. Hvad med en superfed T-Shirt?

Bedste weekend hilsner.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:27
Nu mangler vi måske også lige det som et logo jo nærmest er lavet til på hjemmesider: Et link til forsiden... Jeg vil så gerne tilbage til forsiden når jeg trykker på logoet. :-)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:49
Flot logo! Kan man ikke gøre så man bliver hevet til forum index når man trykker på det? Det er noget jeg ser på de fleste forum''s jeg frekventere og syntes det er meget rart at have et størrer logo at trykke på end et lille link :)
Side 3 ud af 4 (33 indlæg)