Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denmak - China Trade ApS søger medejer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et ApS, som søger en medejer, der er interesseret i at stå i centrum for salget fra vores webshops. Dvs. stå for forsendelse og fakturering.

Personen kommer til at arbejde sammen i et team på 3, hvor de øvrige medejere står for indkøb af produkter og markedsføring. Vi har en mand fast siddende i Kina, som også er medejer, han skaffer vores produkter til meget fordelagtige priser. Vores primære webshop, der er i kraftig vækst, kan ses på: www.mobilalarm.dk

Selskabets webadresse er: www.dkch.dk

Placeringen kan være, hvor som helst i DK, da vi sender pakkerne til kunderne.

Interesserede kan kontakte mig på jhh@dkch.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:18

Stilles der særlige krav til personen? - Hvis man umiddelbart blot skal fakturere og lave diverse ad hoc opgaver kunne jeg godt være intresseret...

Fra Middelfart
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  HomeAlarm.dk Skrevet kl. 11:31
De krav vi stiller til personen er:·         Ansvar for lager. Dvs. at der også skal være mulighed for at have et lager i nærheden af hvor du bor.·         Ansvar for forsendelser og bogføring. Vi benytter os af http://www.e-conomic.dk så det køre rimeligt automatisk. Vores webshop www.mobilalarm.dk er baseret på Oscommerce. ·         Personen skal være medejer af firmaet.Alt hvad der vedrører markedsføring og import af produkter fra Kina, er der andre som har ansvar for.Du er velkommen til at ringe på: 61308352 – så kan jeg svare på flere spørgsmål.

Mvh,

Jens Hansen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:44

Hej Jens,

Det lyder ikke helt tosset..

Har du mulighed for at sende mig lidt oplysninger på hvor mange ordrer der er dagligt, så jeg ved hvor stor arbejdsbyrden er?

Hvor stort lager kræves der? Jeg har et lokale på nogen og 20m2 i umiddelbar nærhed af min bopæl...

Jesper@JJepsen.dk 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 02:24

Hej

Nu skriver du medejer, hvad stiller det af krav til kapitalen?

Jeg har selv et firma der importere en del fra Kina så jeg kunne muligvis være interesseret,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)