Hej folkens, come on folkens, gratis ø l Det er ikke ofte, at en nordjyde giver gratis drinks til fremmede Hvis der er nogen herinde, der er i Zhengzhou fra 10 December til 4 januar? Så vil jeg gerne byde på middag og øl. Jeg tager derover på ferie, og hvis der er nogen her i nærheden, så er jeg frisk på selvskab. Ikke sikkert, at jeg tilbringer hele tiden i Zhengzhou, men det er der, største delen af mine kinesiske venner er boende. Men rejser måske også lidt Men efter at have knoklet hele året med mit nystartet import/export firma + plus mit fuldtids job som teknisk isolatør, så syntes jeg, at jeg trængte til lidt ferie, og min chef gav mig ret i, at han også kunne bruge noget ferie ro fra mig Og mine gamle venner ser spændt på at se mig igen, men der skal jo også være plads til, at skaffe nye venner. Så kom frisk, og lad os tage en øl sammen, eller Baijiu hvis du absolut insisterer Skriv her eller privat besked, og vi kan udveksle vores kontakt oplysninger; tlf. Wechat, email, Skype. Mvh Allan Rantaniemi |
Kina, Henan, Zhengzhou. December 2017, jeg giver en øl
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)