Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel på Amazon,ebay og Alibaba

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig at komme igang med at abitrage handel som i videon her &t=31s">

&t=31s.

Men jeg er ikke særligt godt inde i reglerne med moms og told, og vil derfor høre om det overhovedet er muligt at gøre disse eller det kan simpelthen ikke betale sig at handle over Amazon, ebay osv.

En anden ting jeg også gerne vil have en second opinio på er dropshipping. For som det ses i videon her 

 så virker det jo ret lige til. Men igen er det fordi han bor i USA, hvor reglerne er helt anderledes end de er her i Danmark? Eller vil det godt kunne lade sig gøre at handle på den måde og tjene penge? 

På forhånd tak:-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent gas det meste og specielt da beløbene.Abritage kan jeg slet ikke se det handle om selv om jeg knapt gad lytter alle 13 minutter og dropshilling er for startes - noget af det der give mest arbejde for mindst fortjeneste og - er hundebesværligt hvis det kommer fra uden for EU http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html  De tal der angives er totalt i skoven

vh john Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar John, er enig med dig i at beløbene er alt for høje i videoen til at det kan være troværdigt. Ud fra linket du lagde op, lyder det godt nok utroligt bøvlet og en smule dyrt. Tror jeg skal lidt bedre ind i det inden jeg begiver mig ud i dropshipping. Nu jeg har dig John, har du så nogen erfaring med affliate marketing?
Mvh Post

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

affiliate kræver jo først og fremmest nogle affilate partners (ex google affiliate eller partneradds osv) og så en side med mange klik. Du skal op i flere tusinde besøgende dagligt hvis du vil ud over småpenge med mindre du er i stand til at finde noget hvor der er utrolig tæt forbindelse mellem det din side indeholder, og reklamen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)