Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny vinshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 
Vi har lavet en vinshop med et simpelt udvalg - vi har anvendt shopify og synes egentlig at resultatet er ok. 
Hvordan kan vi gøre det bedre / Hvad mangler siden helt konkret for at spille 100% 
Siden er https://vinovano.dk/

Ser frem til jeres feedback 

Vh 
vinovano Teamet

Fra Københav
Tilmeldt 8. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper jo altid, hvis hjemmesiden bliver hurtigere. Har I komprimeret alle billeder? Derudover kunne en mulighed være synlige USP'er. :)

Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har vi, undtagen self forside billedet. 
Synlige usp'er. Hvordan tænker du at sætte det op? 

Tak for feedback!

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vinovano

Synes siden er meget klassisk opbygget, det kan have sine styrker, men på den anden siden er det svært at skille sig ud fra flokken. Synes siden virker hurtig og det responsive layout funger godt. 

Hvis jeg skal finde noget negativt, så synes jeg at listen af vin under firma gave er en kende lang

bh

Klaus

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vinovano

Overordnet rigtig fin side - tillykke med jeres nye shop! :-)

Jeg har det med at gå op i detaljer, og her kunne forsidebilledet ikke undgå at springe mig i øjnene: Boksen oven på billedet går til kant øverst og har luft under - der ville jeg overveje samme afstand over og under - og punktopstillingen har for mig iøjnefaldende større linjeafstand end overskriften "den perfekte julegave". Og billedet bag virker lidt gnidret/overbelyst på mig. Hvis I søger på "vineyard" på fx Pexels.com, kan I finde mange billeder taget af fotografer rundt om på kloden, som I gratis må benytte jer af på jeres hjemmeside.

Jeg ville også overveje at "smukificere" nogle af jeres URL'er. Eksempelvis har jere blog Vinkælderen URL'en "/blogs/blog" - det ville være pænere med bare "/blog". Månedens tilbud "/pages/manedens-tilbud" - her kunne man evt. fjerne "/pages" eller bruge danske ord i stedet. Osv.

Som en anden nævner, kunne det også være fint at fremhæve jeres USP'er. I skriver allerede "Billig fragt, kun 49 kr." i toppen - men folk ELSKER gratis fragt og jeg kan se at I tilbyder gratis fragt fra 700 kr. - så det kunne evt. også være en USP værd at nævne... og hvad I ellers har af USP'er. Mange shops har et USP-banner i toppen - tjek evt. hvordan eksempelvis Whiteaway, Boozt m.fl. har valgt at gøre det.

Håber at det kunne bruges. :-)

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedbacken :) 

Jeg kan godt følge dig i Firma siden - det bliver for kedeligt! 

Vh 
Mikkel 

Tilmeldt 9. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigi godt input! Jeg sætter urls bedre op og fremhæver det lidt bedre med fri fragt! 

Vh 
Mikkel 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vinovano,

Jeg vil godt lave en dybdegående videoanalyse af jeres site, hvis i på min hjemmeside booker den gennem "Gratis videoanalyse" ;o)

Psssst... Jeg er Officiel Shopify Expert!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Vinovano.

Super fint resultat indtil videre. Jeg har dog lige et par tips du bør implementere for at sikre dig at du ikke mister besøgende på blindgyder mm.

Jeg har sendt dig dem til din mail på info@vinovano.dk.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Vh Sebastian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)