Jeg søger tilbud på rengøring af vort kontor i Århus C. Det drejer sig om 405 m2 kontorområde belagt med tæpper, 30 kontorpladser, et lille thekøkken samt to toiletter. Hvad kan det koste at få sådan noget gjort rent en gang om ugen? Jeg kan træffes på telefon 87 32 28 00 i normal kontortid - Spørg efter Anders Christensen. Jeg forventer naturligvis ikke at få en fast en pris direkte i telefonen, men jeg kunne godt tænke mig en prisidé fra de rengøringsfolk der findes herinde, da vi mener vi giver for meget for det vi får for pengene lige for tiden, og derfor søger nyt rengøringsfirma til opgaven. |
Hej Anders
jeg går ud fra at rengøringen sker om aften/natten
hvis vi taler om støvsugning af tæpper og evt. gulvvask, tømning af affald, støve af, oprydning af køkken og rengøring af toiletter ( såsom afklakning og rens af afløb mm.) og andre lettere opgaver såsom vande blomster mm. 1 gang ugentlig vil jeg tro dette kune klares for omkring 2oookr pr. uge
jeg har eget rengøringsfirma, og får 40.000kr pr. md for 4 timers daglig rengøring i sats (motionscenter) hvor alt skal ordnes.
du nævner ikke hvad du betaler nu, så kan desværre ikke fortælle dig om du betaler overpris, men vigtigt er, de antal timer der bliver brugt på arbejdet.
håber jeg ku hjælpe dig.
mvh
camilla petersen