Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor vigtig er markedsføring for mig og dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har nu været startet virksomhed i 1,5 år hvor jeg sælger dæk til private såvel erhversfolk, der er tale om en virksomhed der er webbaseret og dækker hele landet og i den forbindelse vil jeg høre hvilken markedsføring der er vigtigt for mig?

jeg har tænkt på følgende:

Google Adwords

Facebook

Dele flyers ude i mit område, for at skabe nogle lokaler kunder

lave trøjer og dele dem ud

SEO på min webshop?

Hjælp mig !

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget af det hele.

Men du er nød til at få dit website optimeret så meget som muligt, så alt hvad du gør for at pege kunder ind på sitet, mangedobles på grund af seo osv.

læsbart indhold, som folk vil linke til og dele på deres netværk er guld værd, så det er også et vigtigt skridt.

Flyers giver kun mening overfor åbne kunder, ellers har det modsat effekt.

Tshirts er for dyrt, og umuligt at måle effekten af.

Annoncer er godt - når det laves korrekt, ellers er det et åbent sort hul.

omtaler på diverse medier - gratis omtaler skaber den bedste trafik.

Det er svært, men det er de veje der bruges i dag,

Jeg laver den slags, og kan hjælpe dig videre, hvis du mangler en konsulent.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. Smile1

Alt markedsføring er i princippet vigtigt for dig. Men lad mig koge det ned. Og lad mig tage det ét skridt ad gangen.

Google Adwords er umiddelbart et godt valg til din branche. Ifølge mit værktøj vil du betale ca. 4 kroner pr. klik, og det er ikke helt slemt. Derudover er der lidt aktualitet for tiden, eftersom det - mig bekendt - er nu her, hvor folk skifter til vinterdæk. 

Facebook er (næsten) altid et godt valg. Med nogle retargeting-kampagner kan du hive mere værdi ud af dit Adwords-budget. Det betragter jeg som en god invertering for dig. 

Drop flyers, investér i online markedsføring!

Drop t-shirts, investér i online markedsføring!

SEO er ligeledes et godt valg. Konkurrencen er forholdsvis lav på dine søgeord, hvorfor det er muligt at rangere derpå indenfor en overskuelig tidsramme, vil jeg vurdere. 

Jeg vil gerne kigge på din webshop og komme med eventuelle forbedringer, Jonas. Og jeg vil hjertens gerne udarbejde et konkret forslag til din online markedsføring samlet, hvis du ønsker hjælp til det.

Fang mig gerne på mail: kasperfriis@friisonline.dk eller her på Amino. Du kan også læse mere om mit arbejde her: http://friisonline.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)