Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditor ophørt - hvad nu?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar.

Jeg tror umiddelbart jeg må afskrive det.. ønsker ikke at bruge flere advokatimer på noget som "måske" kan lade sig gøre..

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jura hellere ikke er en eksakt videnskab. Vil dette selvfølgelig altid indebære en "risiko" (procesrisiko).

Så det må man gøre om  med sig selv, inden man kaster sig ud i de store "vovede" ekperimenter.

Og herunder også få vished for, at den man forfølger, også kan opfylde en senere dom, med deraf betaling til følge Wink

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og herunder også få vished for, at den man forfølger, også kan opfylde en senere dom, med deraf betaling til følge Wink

Utroligt og interessant at der skal en maler til for at komme med det altafgørende "guldkorn" en væsentlig pointe alle de juridiske begavelser i denne debat nok burde have taget med i deres augmentation.

Ib Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Utroligt og interessant at der skal en maler til for at komme med det altafgørende "guldkorn" en væsentlig pointe alle de juridiske begavelser i denne debat nok burde have taget med i deres augmentation.

Ib Yes

Hejsa Ravn Yes

Et "ydmygt" tak herfra Wink

Men udover at være maler. Har jeg også betrådt mange andre stier m.m.

Som f.eks. som studerende på Handelshøjskolen under mit H.D. studie. Idag CBS. Lærte vi også meget i erhvervs jura.

Kunne jeg gøre livet om, ville det være jura jeg ville beskæftige mig med. Wink

Derfor læste jeg også med interesse "hændelsesforløbet" i tråden Yes

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velbekomme Ib

Det var nu mest for at give alle de juridiske begavelser er lidt "røg", derfor den med maleren.  Er godt klar over at du også her en anden faglig baggrund - hvilket jo også  tydeligt kan ses ud fra dine kompetente svar ;-)

Omstillingsparathed og læring hele livet bliver fremtiden, så det er da aldrig for sent med lidt jura, i fremtiden skal vi jo først pensioneres  80-årig.

God dag

Hilsen

Ravn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Velbekomme Ib

Det var nu mest for at give alle de juridiske begavelser er lidt "røg", derfor den med maleren.  Er godt klar over at du også her en anden faglig baggrund - hvilket jo også  tydeligt kan ses ud fra dine kompetente svar ;-)

Omstillingsparathed og læring hele livet bliver fremtiden, så det er da aldrig for sent med lidt jura, i fremtiden skal vi jo først pensioneres  80-årig.

God dag

Hilsen

Ravn

 Yes

Tak Ravn Yes

Ja der er mange "kompetencer" tilstede herinde Wink

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)