Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbner du egen bar eller natklub men mangler en med erfaring fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Nicko's Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer på Amino.

Jeg hedder Nikolaj, er 23 år gammel og kommer fra fyn.

Jeg var i forrig sommers i Oslo, hvor min drøm om at blive bartender blev opfyldt. 
Jeg tog et kursus hos European bartender school: >> 

Og blev efterfølgende headhuntet ind i dette eventselvskab: > http://www.barstars.no/ 

Hvor jeg i de fleste tilfælde bartendede med tidligere verdensstjerne Adam Macdonald, som dannede mit grundlag for hvad rigtig fucking god service er, hvad der gør, at gæsten kommer igen - Hvorfor vi ikke bruger F...... sourmix, og en MASSE andet godt.

Jeg er nu hjemvendt til Danmark, og har efter længerevarende søgen i Danmark efter et udfordrende og spændende bartender job, fundet ud af til min store skuffelse - at jeg enten må rejse til Aalborg eller københavn for, at blive udfordret og arbejdet på en sådan måde som jeg ønsker det.

Jeg har derfor besluttet, at jeg vil åbne mit eget sted, og skriver her i håb om nogen går med samme drøm i maven, som måske har kapital - Men ikke erfaringen.
Jeg blev i løbet af 4 måneder i Oslo ansat på, Heidi's bier bar, liquid engineers, Lemongrass restaurant, TGI fridays & headhuntet som daglig assisterende leder på Nox sollihagen som også er en natklub - Med andre ord, arbejdede jeg 24 timer i døgnet, sov i dag timerne fra 06:00-12:00 > og rejste hjem til Danmark med stress, simpelthen fordi jeg havde arbejdet nat hver dag i adskillige måneder. - Jeg elskede det, men her fik jeg mig altså en god erfaring & lærte det også er vigtigt at holde fri 1 én gang om ugen.

Jeg vægter penge og forretning højere end noget andet, og du vil derfor ALDRIG finde mig stå og spilde tiden på kvinder, fest & farver mm.

Jeg tog en sæson på et skihotel i Norge - Hvor jeg omsatte for 35600,- i timen, med to trådløse terminaler. Jeg producere altså cirka 6½ drink/shot/øl i minuttet når jeg arbejder og baren er opsat som en bar i virkeligheden bør være opsat.

Jeg tror på, at jeg vil kunne administrere en natklub el. bar, dersom jeg får hjælp til det administrative papirarbejde i starten, da jeg her ikke har nogen erfaring.

Jeg har derimod GOD forretningssans, høj karisma & en lækker charme folk sjældent kan stå for når jeg svinger flasker bag baren.

Jeg hverken drikker eller ryger, og det gør jeg ikke af den simple årsag, at jeg ikke blander alkohol & arbejde - Tilmed har jeg brug for, at være ædru så jeg hele tiden kan se hvad der foregår omkring mig på mit nuværende arbejde (Som bartender)

Håber på.... at høre fra én eller anden... Om ikke andet - RIGTIG god ferie til alle jer som har ferie.

Med venlig hilsen
Nikolaj M. Christensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)