Kære iværksætter-kolleger, Jeg har over de sidste uger kørt en rekrutteringskampagne på Facebook målrettet danskere bosiddende i storbyer og andre spændende destinationer over hele Europa - men uden resultat... Jeg søger hermed hjælp og konstruktiv kritik af annoncen, siden den linker til (http://autentical.com/dansk/) og den generelle side (http://autentical.com/) med baggrundsinformation. Hvad er det der ikke holder? Er der noget der ikke virker helt troværdigt? Hermed annoncen (i dette eksempel for Madrid): På forhånd tak for hjælp og konstruktiv feedback. Hurtige og smarte bemærkninger frabedes! |
Hej.
Grundlæggende kan et par "vejledende" emojis virke godt. Og også vejledende tekst.
Fx hvis du skriver "klik ansøg nu" og så en pil, der peger mod knappen. Det virker måske latterligt, men at du "guider" folk den rette vej har betydning for deres lyst til at klikke, siger min erfaring.
Det var et hurtigt tip. Svært at komme med mere, når der ingen adgang eller indsigt er i dybere tal.