Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af et socialt medie website, i stil med Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med en ide til et socialt medie website, i stil med Facebook. Hvem har forstand på oprettelse af sådan et medie, og som samtidig kender til lovgivningen? Hvad er prislejet?

Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt hvad du mener med lovgivning , er det den nye EU databeskyttelse du tænker på ?

Vedrørende prisleje er det temmelig umuligt at svare på , Facebook har over 15000 tusinde fast ansatte og du skal nok regner med at mindst et par hundrede er core udvikler

En side som Facebook er noget der udvikles over tid og derfor umuligt at sætte pris på

Så alt fra millioner til at du sikkert kan starte noget mere simpelt op bygge videre på det

Hvis du f.eks starter ud med noget open source social media kan du sikkert få noget brugbart ved at hyre en dygtig udvikler der arbejder på det en mdrs tid plus minus et eller andet efter dygtighed og krav til siden

Hvis det skal være noget eget udviklet fra bunden der ikke har alt for voldsomme krav , vil jeg anslå der til alt fra 3 mdr for en full stack udvikler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)