Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har launchet i dag: Feedback på hjemmeside og nyt koncept for jordemødre og gravide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hårdt arbejde har jeg i dag åbnet så småt op for Preggio.dk, en service til gravide og jordemødre, der skal forsøge at løse problemet med travlhed i det offentlige sundhedsvæsen og i den gravides møde med jordemoderen.

Hos os kan de gravide og barslende kvinder booke en jordemoder hjem til sig selv til en attraktiv pris. Vi samarbejder med jordemødre i hele landet og hjælper dem til at kunne være selvstændige og privatpraktiserende. De kan tilbyde det de har lyst til og selv vælge hvornår de vil arbejde, så de får en noget anden arbejdsoplevelse end på den travle fødegang.

Jeg har fået stor tilslutning fra jordemødrene og har den første håndfuld ombord, mens mange flere er interesserede.

Jeg kunne godt tænke mig at få jeres feedback på hjemmesiden og alt hvad det indebærer. Input til det forretningsmæssige er også meget velkomment!

Dbh. Martin

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Rigtig fedt koncept, og lækker hjemmeside!

Der er fokus på CTA, og siden er designet meget brugervenligt, godt arbejde!

Det eneste jeg ville overveje at lægge lidt energi i er dine SEO tekster. Det er et område hvor man forholdsvist nemt kan ranke på nogle gode keywords med meget trafik. Det eneste det kræver er at du bruger et par timer på at skrive lidt mere content, så Google kan læse dine SEO tekster.

Især i dette afsnit ville jeg overveje at udnytte muligheden for at få fokus på nogle relevante SEO keywords, og skrive lidt mere tekst:

Ellers synes jeg som sagt at konceptet er rigtig fedt, og hjemmesiden er lækker!

Held og lykke med det!

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Ulrich! Fedt at du kan lide konceptet og hjemmesiden. Du har helt ret i at teksten på forsiden kan optimeres lidt mere, det vil vi se på. Vi har også en blog tilknyttet med et par artikler, der gerne skulle give lidt trafik.

Er der andre, der har kloge indsigter at dele ud af :-)?

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt overordnet synes jeg det er en rigtig fin side. Godt arbejde!

I har dog lidt problemer med jeres SSL:

F.eks på siderne "Om os" samt "Bliv Preggio-jordmoder" som findes i jeres header, der loades nogle billeder med http hvilket gør grøn hængelås ikke vises / siden er usikker.

Samtidig kan jeres site loades både med http samt https. Dette kan skade jeres SEO da det kan opfattes som værende duplicate content af Google.

I jeres footer har i Sitemap stående - Men intet link?

Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Preggio.dk - Din egen jordemoder hjem til dig Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar, Tobias. Det får jeg set på det med det samme!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)