Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Kan ikke få folk til at handle i min webshop :(

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anders,

Mange tak for dit svar.

Jeg går i gang med at bygge noget mere tekst op omkring hvert produkt :)

og desuden, så har du nok ret i at "Om os" er lidt kort og upersonligt - skal nok få skrevet lidt mere og sætte et billede op også.

Tak for hjælpen

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jan,

Tak for dit svar.

Jeg har taget fat i firmaet som har bygget shoppen op - så må de få styr på alle de punkter du nævner.

tak for hjælpen.

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Lisa,

det håber vi i hvert fald :)

God dag til dig.

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ulrich,

Mange tak for link til guidet.

Jeg har allerede fået sat en del kampagner i gang, siden jeg åbnede webshoppen for 2 uger siden.

Og det hele kører via facebook og instagram.

Og har desuden også fået gang i en konkurrence via instagram, hvor at kunderne skal skrive dig op til nyhedsbrevet :) såå tak for gode råd.

Rigtig god dag til dig.

/SM

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Mange tak for dit svar.

Jaahh, desværre kan jeg godt se på det hele at det er siden der ikke helt fungere som den skal.

Jeg har kun tænkt på designet af shoppen, og regnede med at it-folkene havde styr på deres del.

Men mange tak for hjælpen.

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Andreas,

Mange tak for dit meget udførlige svar.

Yes, du har ret i at det er en lidt svær branche at skille sig ud af og er godt klar over mine bedste chancer, er ved at få folks tillid.

jeg bruger meget tid på markedsføring på instagram faktisk. både med produktbilleder, men også med storytelling.

Mine instagram følgere er ikke købte, så ja de burde også kunne bruges. Synes bare ikke de bruger penge :) .. - ikke i min shop i hvert fald.

Jeg er i gang med at få siden sat op på dansk nu, således at jeg både har den på dansk og engelsk. Og så vil jeg, efter at have læst alles kommentarer, skrive mere tekst på shoppen. Jeg har bare ikke helt forstået hvorfor at det var så vigtigt, for når jeg selv køber noget fra nettet, går jeg ikke op i hvor meget tekst der står. Man køber jo normalt et produkt på webshops, ud fra billeder og ikke tekst. Men hvis det er det der skal til, for at få en bedre placering i forhold til SEO osv. så må jeg selvfølgelig gøre det.

Det kunne være fedt hvis nogen gad skrive en bog omkring det at åbne en webshop & markedsfører det, til IKKE IT-nørder. heheh

Hav en dejlig dag.

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Mange tak for dit svar.

Jeg er på sagen nu, og har fået en anden konsulent til at hjælpe med SEO, for jaaa .. stoler heller ikke helt på det firma der har lavet sitet.

Ikke efter alt hvad jeg har læst, omkring hvor mange fejl der reelt er på siden.

Med Venlig Hilsen

S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikael,

Mange tak for svar.

Jaaa det er nemlig en jungle at finde det rette firma til at klare sådan en opgave, uden at bliver bankrupt :(

det firma jeg bruger nu, er en som jeg faktisk fik anbefalet af en anden, ellers havde jeg nok aldrig fundet dem selv.

Nu må jeg finde nogen som kan rette op på alle de fejl der er.

rigtig god dag til dig.

/S.M

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Devionist ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kirsten,

Mange tak for dit svar.

Jeg er i gang med at få lavet siden om til dansk, således at den både er på dansk og engelsk.

De fleste har visa dankort, og det tager jeg.

Jeg tror godt kunderne forstår at det er øreringe jeg sælger, om det så er et-tal eller flere-tal ;) men mange tak for at gøre mig opmærksom på det, forstår godt hvad du mener! hahah og "Jaw" er vidst en stavefejl fra min side. Fokus har ikke været på 100% korrekt engelsk eller overflødig tekst, men på at få designet en fed side med store billeder som fanger folks opmærksomhed. Men efter at have læst eksperternes vurdering, kan jeg godt se at jeg skal have optimeret teksterne & lægge vægt på at henvende mig til det danske market, ved at få oversat alt til dansk hurtigst muligt.

Du har ret, jeg får det ændret til at der står "available from January 2018"

Mange tak for hjælpen & god dag til dig.

/S.M

M

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)