Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaring med "akkord" aftaler med bank omkring afvikling af lån?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Pga konkurs er jeg endt med en del personlig gæld. Jeg har nu taget fat i kreditorer over telefonen for en aftale om afvikling af den gæld. De var positive og imødekommende og jeg vil nu gerne have et par råd med på vejen inden jeg sender dem en samlet oversigt og mit forslag til denne afvikling.

Så har du erfaring med sådanne aftaler med banker og evt. leverandører så vil jeg gerne høre fra dig i dag :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan gratis få den helt rigtige rådgivning hos Forbrugerrådet Tænk ved at gå ind på gæld.tænk.dk, udfylde et kort ansøgningsskema og indsende det.

Det kontor som ligger nærmest din bopæl, kontakter dig på telefon og laver en aftale om at du kan komme til et personligt møde med 2 rådgivere, hvoraf den ene normalt er jurist og den anden okonom.

Jeg er blandt andet telefonrådgiver i Forbrugerrådet inden for gældsrådgivning.

De hjælper dig med enten akkordordning, eller hvis muligt, ansøgning om gældssanering.

Hvis du har akut brug for hjælp "i dag" som du skriver, sender jeg dig en PB med mit tlf. så vi kan tale kort sammen.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)