Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor produkter på vores YouTube og Skat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Først og fremmest vil jeg sige, rigtig god webside. Jeg håber at jeg poster i det rigtig sted.

Jeg har to spørgsmål vedr. YouTube og indtægter tjent derfra.

1. Sponsor Produkter - Vi har begyndt at for tilbud fra firma som gerne vil sende os gratis produkter som vi må behold vis vi omtaler produktet.

Hvor kan vi finde information om hvad reglerne er vedr. Dansk Skat? Vi har kun kunne finde informationer til virksomheder som er sponsor (hvad de kan trække fra).

2. Revisor - Vil skal mulighvis snart starte enkeltmandsvirksomhed på baggrund af de tilbud som er kommet. Er der nogen som kan anbefale en revisor som har kendskab til Social Media virksomheder (hvad man kan trække fra mm.)

Jeg håber at der er nogen af jer som kan være behjælpelige med min spørgsmål, og jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

NetFirma

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

1 I skal tage værdien af produktet til indtægt som udgangspunkt og har så fradrag for jeres udgifter ved de direkte driftsudgifter

2 Det bør alle revisorer kunne - I kan få tilbud på nogen - hvor I kan beskrive det skal være med erfaring fra Social Media på www.agera.dk 

Du skriver VI skal = ikke enkeltmands men enten I/S hvis I mener der ikke er risiko personligt af betydning eller ApS / IVS hvis der er. Se forskelle og fordele og ulemper i det valg http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)