Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har startet ny virksomhed der producerer Skadinaviske deisgn ure. Input modtages gerne :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Jeg har startet ny virksomhed - Nordgreen - der laver dansk designede ure.

Vi har fået Jakob Wagner, der har lavet hovedparten B&O play produkterne til at designe vores ure.

Til alle jer Amino venner, der tjekker vores side ud og giver feedback er her et link, hvor i kan få et 100 kroners gavekort eller og mulighed for et gratis ur fra vores webshop :).

Er der nogle af jer der har gode råd til at få budskabet mest muligt ud? Glæder mig til at høre jeres feedback :)!!

Her link til gavekort: [Affiliate link fjernet af moderator]

Bedste hilsner,

Christian

Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

fine ure - faldt bare lige over fotoet af kvinden under "om os" sjovt at hun ikke har noget ur på - nu når I sælger ure ;-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må jo nok ærligt indrømme at jeg ikke helt forstår hvad du beder om.

Det meste er på engelsk. Skulle jeg købe i udlandet ville jeg springe din side over. Det bliver ikke mere fint af at det står på et andet sprog end der hvor butikken ligger. Jeg var allerede smuttet her...

Alligevel smuttede jeg ned i handelsbetingelser. Igen på engelsk... så jeg smuttede igen.

Så kiggede jeg på et ur. "Earn it" Fatter stadig ikke noget. Der bruges meget på alt muligt konkurrencebøvl.

Jeg er nok bare blevet for gammel til at købe ure. Der er ingen muligheder for at købe noget og ingen logoer med kort. Nå, jeg smutter bare og gider ikke komme igen.

Det var min far der besøgte siden og noget af det han sagde under besøget. Normalt er han kvik nok og er selvstændig ejendomsmægler. Men det her fattede han ikke. Og jeg er meget tæt på at mene det samme. Jeg elsker dansk design og vil gerne støtte det, men det blev ikke lige idag.

Jeg håber meget på at andre må have en anden tilgang til din side, for ellers er der noget der ikke helt spiller endnu. Jeg er måske lidt hård. Men du spurgte jo selv :-) 

Titlen er ikke optimal til SEO og der er alt for lidt tekst. Google vil tro det er en side der omhandler konkurrencer. Siden OM OS ville egne sig meget bedre som forside.

Der skal vist lige gentænkes nogle ting, men din idé er helt fin og unik med dansk design.

// Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)