Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkkataloger -Spild af min tid?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg begyndt på noget linkbuilding som jeg har fået nogle gode råd omkring her på Amino men jeg ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Jeg har tilmeldt mig 10 kataloger, udfyldt som beskrevet og med søgeord tilknyttet.. Alle steder afventer jeg godkendelse og nogle af stederne skriver det kan tage 12-14 måneder og et andet sted op til 645 dageSadSad

Jeg har stadig mit første link til gode og jeg har allerede mistet modetSad

Har i nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre så jeg bare føler der sker lidt og jeg kan få mit første link

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke mig der er super eksperten på SEO i vores firma, men ham der er har sagt det er helt forbudt for os.

Hvad laver/sælger du? Hvis det er sundhedsrelateret og du vil skrive et blogindlæg, så giver vi gerne backlinks fra vores blog (kig på listen med populære indlæg i højre side, for at se eksempler på hvem vi tidligere har arbejdet sammen med).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbuilding tager bare laaaang tid :)

Der er mange delte meninger omkring linkbuilding - jeg er ikke SEO-ekspert, men jeg tror stadig at det har en god værdi og kan være med til, at støtte sit SEO-arbejde.

Man kan også købe links fx via linkkongen.dk. Der er også danske "link"-klubber, hvor man får tilsendt steder hvor man kan oprette sit link.

Hvis du har en webshop er du velkommen til, at oprette den på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Her tager det ikke lang tid, at få godkendt sit link godkendt, hvis det altså er en webshop.

Pøj pøj med linkbuilding.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enkelte linkkataloger kan være ok til at få en varieret linkprofil. At benytte den taktik alene er nok spild af tid. For spørgsmålet er jo altid om din tid kan bruges smartere?

Du får som regel den bedste linkbuilding ved at lage eksperter varetage den del. Og det skal være folk som ved hvad de laver. 

F.eks. de gode folk fra:

Du kan også overveje om ikke content marketing er vejen frem og forspørge hos:

Insisterer du på at gøre det selv, så kan du overveje at få gode månedlige tips fra https://linkklubben.dk/ 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug LinkCentralen.dk der tager det højst få dage eller et par uger, og skal jeg være flink kan du få det på I dag hvis du sender mig dit link ;)

Betaler du mindre beløb kan du få det på fremhævet øverst i din kategori og tilmeld få et 728x90 banner med i toppen af din kategori!

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa,

Som jeg skrev i den anden tråd, så start da med at link til din hjemmeside eller shop her i tråden ? :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ret hurtigt få et link fra minecookies.dk der er lidt krav der ska være opfyldt, men ikke noget besværligt.

Og så smid dit link i denne tråd så har du allerede 2

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak skal i have alle sammen. Jeg må op på hesten igenSmile Men jeg skal da ellers lige love for at jeg havde mistet modet for det kræver godt nok meget arbejde og jeg føler ikke rigtigt der sker noget.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt Lisa :) 

Af ren nysgerrighed... hvad hedder din shop? :D

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa jeg havde ikke lige set dit spørgsmålSmile

Det er denne hjemmeside jeg har part i https://you-go.dk/

Vi udlejer ferieboliger i det skønne ItalienSmile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)