Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pop-up forms for nyhedsbrev eller kontaktformular - go eller no go?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen

Jeg er praktikant hos Morning Train, som er et webbureau i Odense. Én af mine opgaver er at skabe mere synlighed og opmærksomhed på pop-up-softwaret Morning Catch.

Morning Catch er en gratis software, som kan bruges til f.eks. nyhedsbrevstilmeldinger, kontaktformularer og mange ting på dit website. Vores tests viser, at dem, der har brugt det, får 15% flere leads.

Jeg vil gerne høre jeres mening: Hvad er jeres holdning til pop-up-vinduer? Bruger I dem selv - og når I kommer ind som bruger på et website, tilmelder I jer så? Hvis ja - hvad får jer til at gøre det?

Er I nysgerrige på at lære mere om Morning Catch-produktet, kan I læse mere her: www.morningcatch.dk.

God weekend - og på forhånd mange tak! :slightly_smiling_face:

Mvh Sophia

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Pop-ups er træls, de placerer sig mellem den besøgende og indholdet, så det skal virkelig være vigtigt hvis man bruger dem. Nu er jeres hjemmeside jo selvfølgelig designet til at sælge et produkt, men det er ikke et vidundermiddel. De her "catch-all" implementeringer er ikke optimale og jeg ville langt hellere bygge det ind i siden, så det føles mere naturligt at tilmelde sig, gå videre til tilbuddet eller hvad det end måtte være.

Her er et af de værste eksempler jeg længe har set. Vi ved konverteringen er enormt høj på den slags sider, men det er en utrolig dårlig oplevelse for resten af de besøgende.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophia,

Det er godt tænkt med at lave dette indlæg

Pop-ups kommer til at lide en "langsom" død, hvis de da ikke allerede er døde :-)!

Hilsen

Henrik

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg konverterer med vilje aldrig selv i pop-ups, forde de er en forfærdelig opfindelse

Det svarer til at man går ned i Magasin og skal rulle et gardin op inden man kan se hvad de har udstillet.

Jeg bruger det aldrig selv, med mindre mine kunder skal have noget at vide der påvirker deres indkøb, så som fx. lukket eller noget i den stil.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke siger det til nogen, så vil jeg fortælle en hemmelighed...

Google hader Pop Up - Det ødelægger brugeroplevelsen.

Nå så meget hemmelighed er det nok ikke, men jeg så på en udenlandsk side at Google lader Pop UP tælle med når en side skal vurderes. Google er vilde med den gode brugeroplevelse og i den samlede vurdering er det altså et minus.

Om det er rigtig eller en fake nyhed, ved jeg ikke. Men personligt hader jeg også at få noget smidt i hovedet uden at have bedt om det. Nogle sider forlader jeg med det samme. Specielt dem med reklamer der ikke lukkes ned normalt.

Jeg havde Pop Up på min gamle side og folk skældte ud over det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)