Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny "Summa Summarum" ?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Larsen:
Undrer mig stadig over at nogen vælger, måned efter måned, at betale for administrative opgaver der nemt og langt billigere kan løses af Microsofts office-pakke m.m.

Kan der vel være flere årsager til!. Min er: jeg kan bruge mit eget brevpapir med logo ved en af disse og slette de faste tekster i programmet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da mange grunde. Fremragende oversigter - integrationer med alle mulige andre programmer - bankafstemninger automatik (ikke bare import) support - chat - o.a. Dertil aftale med eksterne bogholdere og revisorer som kan få fil tilsendt og indlæse i eget samme revisorversion af regnskabsprogrammet

Jeg siger ikke summa ikke var godt, det fungerer fint hvis man alene bogfører men de nye programmer har masser af fordele og sidder man som lille alene freelancer og nørkler selv med regnskab, ja så er der sågar helt gratis Dinero

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt indeholder gratis-udgaven af Dinero kun bogholderi og fakturering. Ønsker man logistik-opgaver som tilbud,ordrebekræftelser, lagerstyring o.s.v. løst, kommer man hurtigt op på 2.000 kr om året.

Der findes ganske udmærkede regnskabs-/økonomi- og logistik systemer udviklet i fx. MS-office, der kan købes billigt for en lav engangssum. Der er ganske vist ikke et hav af integrationer, men kan man undvære disse har man til gengæld fuldt styr på sine data. De ligger ikke et eller andet sted i "skyen", man er selv ansvarlig for at passe på dem.

2000 kr sparet er 2000 kr tjent/ og vel og mærke pr. år.

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor finder du dem?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Flemming B. Møller:

hvor finder du dem?

Et af dem via www.svensmarke.com
vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Et af dem via www.svensmarke.com
Der det ikke på tide at stoppe disse - jeg sidder for mig selv og synes du skal købe mit hjemmestrikkede excel ark?
Hvor plat skal selvpromoveringen være?
Summasummarum var et fantastisk produkt og det fik success fordi brugerne var glade for det. Det er mildt sagt irriterende at få popups fra folk som er intet positivt har at bidrage med.
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej

Det er i den grad tankevækkende at du ikke har lavet udregningen på hvad dit system koster:

Office: 789,60,-
Dit system: 500,-
Support (min): 600,-
Indsætning af logo(Faktura, kreditnota, kontoudtog): 450

I alt første år forudsat at du ikke har behov for mere end 4 gange support: 2339,60,-

Dinero hvor du selv kan indsætte logo, Gratis support, app så du kan arbejde på farten + diverse integrationer m.v.
Det koster 1980,-

Jeg har allerede sparet 350 kr. ved at vælge et betalingssystem, frem for dit som ikke tilbyder det samme som Dinero.  

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:
Summasummarum var et fantastisk produkt og det fik success fordi brugerne var glade for det.

Enig. Og en anden fordel: Jeg har 4 selskaber, jeg kunne oprette 4 regnskaber deri og bruge eget brevpapir. For kr. 2.995,00, tror jeg nok det var. Een gang for alle.

Med de nævnte, skal jeg gange priserne med 4!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

BroncofanDK:
Summasummarum var et fantastisk produkt og det fik success fordi brugerne var glade for det.

Enig. Og en anden fordel: Jeg har 4 selskaber, jeg kunne oprette 4 regnskaber deri og bruge eget brevpapir. For kr. 2.995,00, tror jeg nok det var. Een gang for alle.

Med de nævnte, skal jeg gange priserne med 4!

og er stadigt fremragende - bare man hoppede af service - så kører det jo nøjagtig lige så godt idag og licensen jo evig - med afdelings og sagsregnskab i enterprise versionen og lige så mange regnskaber man vil - Eneste mange ville savne er integrationer så som automatisk bankafstemning, tilknytning til webshops mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

BroncofanDK:
Summasummarum var et fantastisk produkt og det fik success fordi brugerne var glade for det.

og er stadigt fremragende - bare man hoppede af service - så kører det jo nøjagtig lige så godt idag og licensen jo evig - med afdelings og sagsregnskab i enterprise versionen og lige så mange regnskaber man vil - Eneste mange ville savne er integrationer så som automatisk bankafstemning, tilknytning til webshops mm

vh John Hannover

Jeg kan godt lide salt på maden, men men er ikke så glad for salt i såret :-(

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)