Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af "perle-sæt" med f.eks Disney tema... kan jeg komme i klemme??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle...

Jeg håber virkelig, der er en kyndig herinde, der kan hjælpe mig.

Jeg sælger perler... faktisk kun det, og af kun et mærke, som er nyt og ukendt i Danmark... trods det, har jeg fået en uventet fjende, der lige nu prøver hvad som helst af, for at ramme mig, så jeg vil være tvunget til konkurs.

Nyeste påfund, er at personen vil få ram på mig, over jeg sælger sådan nogle små aktivitets sæt til børn, hvori der er nogle perler, en perleplade og mønster til et motiv, af f.eks en lille Spiderman eller en Minion, eller Frost...
Sættet er produceret af min leverandør.

Kan jeg virkelig komme i klemme her...? jeg vil selvfølgelig ikke bryde nogen love, og i den grad vil jeg ikke ende med at skulle sagsøges eller lign, blot fordi en eller anden ondskabsfuld person har sat sig i verden, at jeg ikke må have min meget lille webshop i fred.

Nogen råd? Anyone?
På forhånd tak.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din leverandør eller du har rettigheder til at bruge disse figurer fra Disney, Marvel etc. så er der ingen problemer i at du sælger det - uden disse rettigheder så er du ude i noget rigtig bøvl.

/Arco

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke nok at han har en licens, leverandøren skal være fra EU land.

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Perletossen:
Kan jeg virkelig komme i klemme her...? jeg vil selvfølgelig ikke bryde nogen love, og i den grad vil jeg ikke ende med at skulle sagsøges eller lign, blot fordi en eller anden ondskabsfuld person har sat sig i verden, at jeg ikke må have min meget lille webshop i fred.

Du kan generelt ikke regne med at være i fred hvis du misbruger andres varemærker uden en meget klar tilladelse.

Disney og mange andre store selskaber har ansatte der ikke laver andet end at søge (og sagsøge) efter firmaer der misbruger deres varemærker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)