Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg flere kunder til mit webbureau?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Webbureauet Liveo.dk Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg driver til dagligt et dansk webbureau som udvikler hjemmesider samt e-handelsloesninger og udfoere grafisk arbejde.

Jeg har drevet dette bureau i flere aar ved siden af min uddannelse, og har derfor vaeret tilfreds med maengden af kunder og opgaver. Jeg er fornyligt flyttet til Indien, hvilket betyder at jeg har langt mere tid til at fokusere paa min virksomhed og oensker derfor at skrue op for antallet af kunder, men har desvaerre ikke haft saa let ved det som haabet.

Mit webbureau tilbyder fantastiske priser, i saer efter min flytning, samt en hoej kvalitet af arbejde.

Normalt ved forsog paa markedsforing og salg, saa laegger jeg fokus paa gratis efterfoelgende support samt no cure no pay-princippet.

Alle input, raad, tips samt tricks er vaerdsat!

Mvh
Markus Harrison
hej@markusharrison.dk

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Markus. 

Jeg har sendt dig en mail, du burde tjekke den ud! ;-)

Hilsen Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør du for at skaffe kunder.

Var lige inde på din hjemmeside menuen virker ikke, på min iPhone kan jeg ihvertfald ikke trykke på menu punkterne, måske du lige er ved at lave siden?

Jeg tænker ikke det er det bedste indtryk når du sælger hjemmeside løsninger at din egen side ikke virker

En anden ting der kunne gøre mig lidt mistroisk.

Hvis du også svare på emails uden æøå det giver en lille tvivl, der kan være med til at vælge dig fra.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)