E-conomic vs Dinero eller andet. Hvad skal min virksomhed - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Regnskabsprogram, lønsystem, CRM m.m. "

 

E-conomic vs Dinero eller andet. Hvad skal min virksomhed vælge.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 22
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. okt 11
Indlæg ialt: 4


Fra Training and Rehab
Skrevet 24-09-2017 kl. 08:55

Hej
I forbindelse med oprettelse af ny virksomhed , er vi meget i tvivl om at få valgt det rigtige regnskabsprogram fra start. 
Vores revisor anbefaler E-conomic, da det er det de kender.
Mit netværk anbefaler Dinero.
Går jeg ind på regnskabsguiden.dk, er de meget identiske. 

Dog er der et par ting som får mig til at fravælge E-conomic: Deres takster er uoverskuelige, en pris hvis, og en anden hvis og hvis, og tillæg mig her og der... 
De har op til 1000 faktureringer, vi kommer til at lave mere end 4000 om året. Så her stiger prisen til det enorme.
Dinero: har ikke personlig support, og netop ved regnskaber, har man hverken overskud eller tid til at læse stolpe og og ned i FAQ.
Dinero har ikke PBS eller automatisk afstemning med bank

Virksomheden tilbyder både momsfri og momspligtig undervisning. 
Vores kunder skal kunne modtage faktura til månedlig betaling automatisk i et år frem. 

Er der nogen som kunne give mig en objektiv anbefaling, andet end sælger for et regnskabsprogram?

Bedste hilsner
JL

Amino-karma 2.594
Tilmeldt 12. sep 13
Indlæg ialt: 0

Sponseret-indlæg
Skrevet 30-01-2019 kl. 11:33

Meneto er det eneste regnskabsprogram, hvor du slipper helt for at bogføre selv. 

Du får: 
- Hurtig og korrekt bogføring
- Udarbejdet både dit moms- og årsregnskab

Klik her for at få en gratis demo af Meneto

Amino-karma 12.231
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. jul 07
Indlæg ialt: 2.542
flag
Per Krabbe, scanboat.com
Fra scanboat.com
Skrevet 24-09-2017 kl. 09:23

Du skal vel selv vurdere om den højere omkostning til den ene opvejer de fordele det har.

Som udgangspunkt er Dinero ikke gratis når du skal bruge abonoment betaling og det skal du så sammenholde med 349 DKK / mdr -

Jeg ville ikke være i tvivl.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Amino-karma 22
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. okt 11
Indlæg ialt: 4

Jan Lasota
Fra Training and Rehab
Skrevet 24-09-2017 kl. 12:04

Hej Per Krappe.
Du har helt ret, er også min mening, men jeg har svært ved ekstra tillægsmoduler.
F.eks.:Indscanning, DKK 49,00 / måned, Projektstyring, DKK 149,00 / måned, Dimension (afdeling/kvantum) DKK 49,00 / måned, Lager, DKK 129,00 / måned, Abonnement, DKK 49,00 / måned, Budget, DKK 29,00 / måned, PBS DKK 49,00 / måned, AutoBank DKK 79,00 / måned.... og jeg kunne blive ved.

Meget af det har jeg på den måde vores virksomhed er skruet sammen på brug for. Alt dette er gratis på de andre..

Amino-karma 12.231
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. jul 07
Indlæg ialt: 2.542
flag
Per Krabbe, scanboat.com
Fra scanboat.com
Skrevet 24-09-2017 kl. 13:27

 .... Krabbe .... formoder du har læst hvad det inkludere at benytte modulet til 349 DKK som jeg henviser til - ellers prøv at kigge lidt nærmere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Amino-karma 151.183
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.229
Amino Plus SystemAdministrator
Martin Thorborg
Fra Ageras, Amino ApS
Skrevet 24-09-2017 kl. 13:59

Jan Lasota:
Dinero: har ikke personlig support, og netop ved regnskaber, har man hverken overskud eller tid til at læse stolpe og og ned i FAQ.
Dinero har ikke PBS eller automatisk afstemning med bank. 


Bare lige for en god ordens skyld, har vi personlig chat-support fra 9-22 hver eneste dag året rundt og så kommer bankafstemning til næste år.
Dertil skal du være en dygtig bogholder for at bogføre i andet end Dinero, da vi er det eneste program på markedet, hvor du bliver hjulpet med selve bogføringen.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 22
Fra Fredericia
Tilmeldt 15. okt 11
Indlæg ialt: 4

Jan Lasota
Fra Training and Rehab
Skrevet 24-09-2017 kl. 14:20

Hej Martin
Ja, jeg fik lidt support hjælp på en søndag. !!!
Det er supergod service, at der sidder en Chat-supporter oven i købet 24/7 !! Vildt nok.
Men han (supporteren) var ikke helt klar over om jeg kunne bruge det ordenligt, og at jeg måtte prøve mig frem, og at jeg sikkert ville møde nogle "bump på vejen".
Jeg har en personlig virksomhed som overgår til et APS, som har mange posteringer, og skal kunne køre med abonnements løsninger. 
Men jeg tænker, at hvis jeg skal prøve mig frem...
Jeg vil sætte jo ikke alt op og bruge tid, hvis jeg finde ud af det ikke kan køre alligevel.

Men vi kommer fra det gamle dos-basserede Navision som jeg købte i første virksomhed i 1995. Så alt er jo supersmart ifht. Men fordelen ved dette system, var vi kunne håndtere flere undervirksomheder inde under samme CVR. Men disse overgår nu støt og roligt til selskaber. Men vi gider IKKE arbejde i flere systemer. Skal vi sætte os ind i et system, bliver det alle selskaber der arbejder i i det samme program. 
Jeg har hørt at Dinero er genialt, men kun til små / opstarter virksomheder, men ikke er optimal hvis man har mellemstore eller etablerede. 


Bh
Jan L

Amino-karma 151.183
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.229
Amino Plus SystemAdministrator
Martin Thorborg
Fra Ageras, Amino ApS
Skrevet 24-09-2017 kl. 14:27

Jan Lasota:

Hej Martin
Ja, jeg fik lidt support hjælp på en søndag. !!!
Det er supergod service, at der sidder en Chat-supporter oven i købet 24/7 !! Vildt nok.
Men han (supporteren) var ikke helt klar over om jeg kunne bruge det ordenligt, og at jeg måtte prøve mig frem, og at jeg sikkert ville møde nogle "bump på vejen".
Jeg har en personlig virksomhed som overgår til et APS, som har mange posteringer, og skal kunne køre med abonnements løsninger. 
Men jeg tænker, at hvis jeg skal prøve mig frem...
Jeg vil sætte jo ikke alt op og bruge tid, hvis jeg finde ud af det ikke kan køre alligevel.

Men vi kommer fra det gamle dos-basserede Navision som jeg købte i første virksomhed i 1995. Så alt er jo supersmart ifht. Men fordelen ved dette system, var jeg kunne håndtere flere undervirksomheder inde under samme CVR. Men disse overgår støt og roligt nu her til selskaber. Men jeg giver IKKE arbejde i flere. Skal vi sætte os ind i et system, bliver de alle selskaber arbejder i.
Jeg har hørt at Dinero er genialt, men kun til små / opstarter virksomheder, men ikke er optimal hvis man har mellemstore eller etablerede. 


Bh
Jan L



Det kan sagtens være at Dinero ikke er så egnet til dig. Hvis du kan det hele selv og vil have stor fleksibilitet, så vil jeg ikke vælge Dinero.
Men kan du ikke selv, er der ikke andet end Dinero på markedet.
Det gode er, at du kan prøve Dinero Pro i 10 dage uden begrænsninger og der se om det kan det du skal bruge.
Stort held og lykke med dine virksomheder.

De bedste hilsner

Martin

Amino-karma 555
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. okt 10
Indlæg ialt: 157

Stefan K. Nielsen
Fra SN-Design
Skrevet 24-09-2017 kl. 16:59

Prøv at tage et kig på Xena.biz

Det er også brugervenligt og med abonnementsfunktion

Webdesigner der laver flotte, hurtige og sikre hjemmesider.

www.sn-design.dk

Amino-karma 81
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. dec 16
Indlæg ialt: 18

Andreas Daugaard
Skrevet 24-09-2017 kl. 17:53

Hej Jan, 
De 2 regnskabsprogrammer er yderst gode og brugbare på hver sin måde, nogle ville mene at man ikke får det samme indhold i Dineros program vs Economics
Overordnet kan man sige at Dinero er et rigtigt godt valg især for nye virksomheder, da det er nemt og overskueligt. 
Jeg ville helt klart anbefale Dinero, har hørt rigtig godt om det...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed
 
Besøg vores samarbejdspartnere :