Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter man uønskede links

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ufrivilligt og ganske gratis Big Smilefået en masse lumre links. Bør jeg ikke få fjernet dem ?

Hvilket værktøj eller hvordan kan de fjernes ?

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at du mener links til din hjemmeside? Det er ikke altid lige nemt af få links fjernet, men hvis du er sikker på at det er links som skader din SEO, så bør du disavow them i Google search console, og derefter skrive til webhostingudbyderen om at få dem fjernet (hvilket ikke altid virker..) ellers bare lad dem være, og fokuser på at bygge stærkere links.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for svar

Ja det er links til hjemmesiden. Det er nogle links fra sex sider, jeg ved faktisk ikke hvorfor de linker til mig, jeg er ikke sikker på om de vil skade, men man er jo lidt bange for om store G synes det er slemt at have links fra sådanne sider.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah ja, det kaldes negativ SEO, et forsøg fra små børn/konkurrenter der prøver at skubbe din side ned i rank, så de kan komme foran dig.

Har du lagt mærke til at dine SERPS/rank er faldet på det seneste? Google er blevet bedre til at se hvornår nogle prøver at lave negativ SEO, men hvis din side har mange år bag sig, og stærke links, så bør der ikke ske fald i dine rankings på grund af dette. Men uanset hvad, så bør du disavow linksne - så du viser Google at du ikke vil have dem.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er 5 år gammel og har ikke så mange, men dog nogle stærke links, samt en del jævne links.

Serpen svinger en 3 -4 pladser plus/minus, men jeg har lige fået SSL på, så tænker skvulpene skyldes det, indtil redirects mv bliver fundet.

Jeg ligger omkring nr 5-6 normalt på side 1 så kunne godt forestille mig nogle ville prøve noget negativ seo.

Jeg vil få lavet nogle disawow på de lumre links.

Tusind tak for hjælpen.

De bedste hilsener

Finn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke et forsøg på negativ SEO fra konkurrenter.

Rigtig mange websites er ramt af links fra denne type sider for tiden. Så det er altså ikke noget personligt.

Der er forskellige muligheder. Hvilken man vælger kommer an på omfanget og konsekvenserne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)