Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ikke salg?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er lige begyndt at facebook annoncere på shoppen smarthave.dk og jeg har fået 74 konverteringer....men ingen salg.
Hvorfor? Er det noget med webshoppen eller hvad...eller er det måske fordi jeg skal finde en ny målgruppe?
Mvh mads

Tilmeldt 9. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Fedt koncept og flot og overskuelig hjemmeside.

Oplyser du prisen i dine Facebook annoncer? jeg tænkte nemlig - uden at have noget kendskab til markedet, at prisen var en smule høj, men jeg er nok heller ikke lige målgruppen.

Jeg synes selv at Facebook er lidt svær, da den tager tid at indstille for at ramme den målgruppe, der i sidste ende køber produktet, og ikke blot viser interesse.

Har du evt. et screenshot af din annonce?

Mvh Mathias
Delooks.dk

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mkjaergaard1:

Hej Mads,

Fedt koncept og flot og overskuelig hjemmeside.

Oplyser du prisen i dine Facebook annoncer? jeg tænkte nemlig - uden at have noget kendskab til markedet, at prisen var en smule høj, men jeg er nok heller ikke lige målgruppen.

Jeg synes selv at Facebook er lidt svær, da den tager tid at indstille for at ramme den målgruppe, der i sidste ende køber produktet, og ikke blot viser interesse.

Har du evt. et screenshot af din annonce?

Mvh Mathias
Delooks.dk

hej mkjaergaard

kan jeg lige få din mail?

Tilmeldt 9. Sep 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mk@delooks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Hvilke konverteringer har du optimeret for?

Hvis du kun lige er startet, så bør du ikke optimere for køb, men derimod en handling tidligere i købsrejsen.

Din side kunne måske også godt bruge en lidt bedre introduktion til produktet, idet det endnu er ukendt for mange.

Derudover savner jeg en CTA i din hero, så jeg fra start forstår hvad du vil have mig til.

Send mig en pm hvis jeg skal hjælpe med enten webshop eller annoncering :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)