Find bloggere nemt - hjælp til at gro - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Find bloggere nemt - hjælp til at gro

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 172
Tilmeldt 12. sep 16
Indlæg ialt: 45

Fra GD online
Skrevet 13-09-2017 kl. 08:29

Hej aminoer

Jeg har en udfordring, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe med. Jeg har startet sitet http://find-bloggere.dk, der er et mødested for bloggere og virksomheder.

- Min udfordring er: Hvordan får jeg flere virksomheder til at signe op og lave en opgave?

Nogle bud? Tager imod alle former for konstruktiv hjælp :)

God dag :)

Hilsen T, Boligen

Amino-karma 755
Fra Tilst
Tilmeldt 4. jan 15
Indlæg ialt: 198

Dimitri Gogios
Skrevet 13-09-2017 kl. 08:43

Hej Tommy,

Jeg vil starte med, at få ssl på hjemmesiden, få vist kontakt-oplysninger (hvad med cvr). Der mangler også en om side, og måske også en "for virksomheder"-side.

Hvis du heller ikke er fan af kold-kanvas, altså at ringe til virksomheder, så skal du i gang med nogle kampagner. Fx facebook.
På erfaring kan jeg fortælle, at du skal fokusere på, at indsamle emails til nyhedsbreve. Her kan man leadgenerere via Facebook, og det kan integreres til div. EmailMarketing-services.

Ellers meget godt koncept. 

Mvh
Dimitri

Amino-karma 172
Tilmeldt 12. sep 16
Indlæg ialt: 45

tommyanders212
Fra GD online
Skrevet 13-09-2017 kl. 09:36

Tak for hurtigt og godt svar!

De ting du nævner vil jeg helt sikkert implementere - MEN de ting gør jo ikke at der automatisk kommer virksomheder til..

Så selvom det hjælper, så vil jeg stadig gerne have flere råd til, hvordan jeg kan tiltrække folk til siden og få dem til at slå opgave op :)

Hilsen T, Boligen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Diverse salg, marketing, PR & kundeservice
Besøg vores andre hjemmesider :
lll