Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger farve til logo!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg skriver da jeg sidder og roder med nogle farver mht. Logo og de 2-3 farver som skal symbolisere os. Først og fremmest er det en b2b platform. Farverne jeg skal bruge, skal meget gerne være nogle farver der kan bruges i udlandet, gerne nogle farver som rammer flest lande som muligt!

I må meget gerne komme med nogle farvekoder eller begrundelser, for jeres svar eller hvis i har en side, hvor jeg kan læse mere omkring dette!

Tak på forhånd!

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Bernbom:
I må meget gerne komme med nogle farvekoder eller begrundelser

Hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne komme med nogle farvekoder uden at kende dine produkter, koncept, design eller for den sag skyld hvad lande du har i tankerne!  Hvad med du hyre en seriøs grafisk designer der kender til visuel design, jeg mener naturligvis en med en seriøs uddannelse og erfaring bag sig, frem for alle de autodidakte Amino design eksperter.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi kan godt hjælpe med nogle skræddersyet loger samt farverændringer fra 150 kr. inkl moms

Vil du se eksempler mm. så kontakt os

/Team FrontWeb

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer allesammen! 

Jeg spørger efter farver til internationalt brug! Farver som passer godt i forhold til de kulturforskelle der er!

Tror i har misforstået spørgsmålet

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Bernbom:
Tror i har misforstået spørgsmålet

Ellers er det dig der ikke formulere dig godt nok!

Der er stor kulturel forskel på hvordan farver opfattes, og hvilken betydning de har. Så noget entydigt svar er jo umuligt at give når du ikke er langt mere specifik mht. lande!  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)