Tilbyder professionel animationsvideo til din virksomhed - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig! "

Tilbyder professionel animationsvideo til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 754
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. nov 13
Indlæg ialt: 184

Skrevet 08-09-2017 kl. 20:42

Hej Amino,

Jeg har for nyligt lanceret min hjemmeside www.norsevisuals.com som er et grafisk bureau der tilbyder grafiske design løsninger til selvstændige og startups.

I øjeblikket tilbydes der kun logoer, men siden vil løbende blive udvidet indtil den indeholder alt grafisk arbejde en virksomhed kunne bruge lige fra app design og prototyper til markedsføringsmaterialer og Animationsvideoer.

Jeg søger nu her en række referencer inden for hver genrer, som jeg flot kan opsætte på min side og ønsker derfor at tilbyde disse ydelser til en fornuftig pris for jer herinde på Amino.

I dette opslag tilbyder jeg at lave en animationsvideo til din virksomhed.

En animationsvideo er en fantastisk måde at sætte sine kunder eller brugere ind i ens koncept på. En animationsvideo på forsiden af din hjemmeside kan øge din konverting betydeligt og gør at besøgende bliver længere på siden.

En animationsvideo kan desuden også bruges til at beskrive hvordan en app fungere. Jeg ville kunne animere en video som visuelt gennemgår et apps eller en hjemmesides funktioner.

Første skridt i processen er at få lavet et storyboard til videoen. Et storyboard er et dokument som beskriver hvad der skal ske i de forskellige scener i videoen.

Herefter bliver alle scenerne illustreret. Jeg laver alle illustrationer fra bunden i illustrator, skræddersyet til din virksomheds visuelle identitet.

Efter at illustrationerne er blevet lavet er det tid til at begynde at animere videoen. Hvis i ønsker en voiceover til videoen, bliver denne indspillet hvorefter alle illsutrationerne bliver animeret i After Effects.

Pris for animationsvideo på 1-2 min = 8500.-

Referencer:
https://vpn-byen.dk
https://www.dropbox.com/s/s0725rf3nmwxvpp/FINAL_X_2.m4v?dl=0

Hvis ovenstående vækker interesse, kan jeg kontaktes på mail: sebastianbeen@norsevisuals.com

Og tag endelig et kig på min hjemmeside www.norsevisuals.com

Ser frem til at høre fra jer

Mvh Sebastian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll