Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo med rabat

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Igen

Nu er der logo eksempler på hjemmesiden.

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg synes rigtig godt om de logoer du har lavet... Står ikke selv med et behov for at få lavet logo, men vil alligevel kommentere lidt på din tråd!
 
Det giver ikke så meget mening at angive en %-vis rabat uden også at angive et ca. prisniveau...
 
Frem med nogle priser!

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Århus C
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nok nødvendigt, selvom jeg helst vil give folk et specifikt tilbud når jeg kender opgavens omfang. Alle logodesigns er ikke den samme type opgave.
Men normalt ligger prisen for et logo til en mindre/mellemstor virksomhed omkring 7000,- det kan svinge lidt op og ned afhængig af om der underafdelinger der skal tages forbehold for osv.
Så er der også taget forbehold for en grundig proces hvor vi vender, drejer og finjusterer logoet indtil både kunden og vi er tilfredse med resultatet.
For aminoer vil jeg lave det billigere da det er begrænsede midler man starter med og jeg synes det er spændende at arbejde med nystartede virksomheder, der ikke har taget så meget form endnu.
Hvis vi skal sætte beløb på vil jeg sige små 4000,- for et logo designet af logomotiv - det er rørende billigt.

Mvh Rasmus

www.logomotiv.com

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus.

Jeg godt kunne bruge en erfaren grafiker at outsource grafiske designopgaver til. Det skal forståes sådan, at når jeg modtager en ordre på min virksomheds produkt er det ofte aktuelt at der indgår grafisk udarbejdelse af reklamemateriale. Jeg søger derfor en person med den fornødne ekspertise til at løse disse opgaver på et samarbejdspartner-plan. Er det noget du kunne have interesse i? I så fald kan jeg sende dig en mail. Jeg ved godt at jeg er rimeligt undercover herinde, men det skyldes primært at jeg ikke vil være skydeskive på Google.

Det er nødvendigt at du forstår at jeg ikke kan garantere dig opgaver på fast basis, men jeg kan til gengæld garantere dig at alle de opgaver jeg har havner hos dig. Til gengæld forventer jeg at du kan tilbyde en pris enten på markedsniveau eller derunder, da min virksomhed gør et stort stunt ud af at være bedst og billigst.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Prisen på et logo kan varriere rigtig meget alt efter hvor meget tid der skal arbejdes med det og dermed den endelige kvalitet og udtryk.



 



Min egen (opdaterede) vejledende prisliste lyder, logo: 2500.- og en samlet identitet med brevpapir og visitkort koster 4000.- Det er selvfølgelig uden tryk..



 



Oven på det, kan man jo så understøtte sin identitet med storytelling og superfortællinger odsl., men så skal der naturligvis bruges mere tid på det :)



 



 



Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)