Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg så desværre ikke noget om, men jeg må tage chancen og se hvad der sker.

Tusind tak, jeg glæder mig også til at komme rigtig igang :-)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med bare at vælge Shopify?

Koncentrer dig om produktet istedet for at spilde tiden med webhoteller og andet knald. 

Du kommer også til at stå overfor en betalingsløsning mv. og du lyder ikke videre teknisk orienteret, hvilket betyder du kommer til at bruge alt for lang tid på trivielle ting.

Shopify har masser af videoer om opsætning osv., ideelt for dig.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have et par ting som jeg ikke mener at Shopify kan tilbyde.

Jeg er faktisk godt teknisk orienteret men, det er første gang skal starte en webshop og det var derfor jeg ville være sikker på når jeg skulle vælge webhotel.
Har haft mange blogge ved UnoEuro osv.

Ang. betalingsløsning, så har jeg sådan set fundet ud af en. Skal bare lige være lidt mere sikker på det men, det er hellere ikke lige nu skal jeg skal bruge det.

Skal nok lige kigge Shopify igennem men, jeg tror der er nogle ting Shopify ikke kan...dog jeg vil lige tjekke op på det :-)

Tak for svar! 

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Interessant nok, gad vide hvad det er som Shopify ikke kan?

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved helt ærligt ikke om den ikke kan det, men det fortalte jeg mig selv...for, det er jo let nok.

Men, jeg kender jo ikke Shopify, så det kan være jeg er helt forkert på den.

Jeg skal kunne have mulighed for at have en serie af videoer som et kursus. Altså sælge et kursus med f.eks. 10 videoer og de kurser skal ikke have mulighed for at blive downloaded, men skal kun ses på min webshop.

Kunderne skal kunne logge ind og se de kurser som de har betalt for, samt downloade de PDFer de har købt.

Jeg skal have mulighed for at sætte gratis videoer op, som er nemme at se på min webshop. Altså ingen downloads.

Man skal have mulighed for at sælge PDFer og det ved jeg selvfølgelig godt at den kan.

Der skal også være mulighed for at sælge PDFer i pakker. F.eks. fem PDFer i en pakke, som en produkt - det tror jeg også den kan.

Jeg har en som tjekker om Wordpress, som jeg har valgt som platform, kan disse ting og om hvor dyrt det bliver. Så må jeg se.

Hvis Shopify kan det, så vil jeg helt klart overveje det :-)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

https://apps.shopify.com/sky-pilot

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket, jeg kigger på det senere :-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)