Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandsophold efter niende

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg er 15 og går i niende. Næste år skal jeg nok på gymnasiet, men jeg har bare ret meget lyst til at lave noget andet først. Jeg er blevet ret træt af skole, og hele tiden at være i de samme omgivelser. Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt væk til udlandet for at blive mere selvstændig og få nogle erfaringer. Problemer er bare  at jeg 1) ikke har lyst til at bruge et helt år på at gå i skole, hvor at jeg i bund og grund ikke skal bruge det til noget. 2) Jeg har ikke lyst til at skulle gå i skole et ekstra år før jeg får studenter eksamen. 3) Jeg vil gerne kunne komme hjem engang imellem, jeg kunne ikke forstille mig at skulle være væk et helt år fra Danmark uden at kunne komme hjem i ferierne. Jeg tænkte på om det var muligt at tage et år på kostskole i udlandet? Det skal lige siges at jeg er en meget selvstændig person der godt kan klare mig selv. Men er der nogen der kender nogen der har taget er år på kostskole istedet for 1g. ? Nogen der har nogle indvendinger omkring det?  Nogen der har andre ideer end det?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)