Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fantastiske Iværksættere. - PROGRAMMØR SØGES

Jeg har det seneste stykke tid arbejdet på en online B2B platform.

Jeg søger en partner med speciale indenfor programmering til hjemmesider.

Din primære opgave i projektet vil være at stå for opbygningen af platformen og opdateringer af siden senere hen. Sitemap, design osv. Er lavet.

Som partner, får du procentdele af virksomheden.

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du sende mig en pb eller en mail på sb@platexo.com.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Bernbom:
Som partner, får du procentdele af virksomheden.

Ved du hvor mange som siger den slags? Hvor stor procentdel? 50?

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange der siger det ja, men da dette er en større opsætning, bliver det løbende ændringer, opdateringer osv. med tiden, så det vil bedst betale sig at få en partner med i projektet, som kan programmere.

Mht. procentdel, bliver det en forhandling mellem jeg og den eventuelle partner :D - Så kan intet sige omkring det

Mvh,

Sebastian Bernbom

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men programmøren skal indstille sig på at arbejde gratis, indtil projektet evt. Bliver en succes...

Held og lykke med det, men tror du får meget svært ved at få en dygtig programmør med på det.

Jeg kender ingen programmører der har tid/lyst til at arbejde under de betingelser, de fleste har rigeligt at lave, så at bruge mange timer på at arbejde gratis, står ikke først på deres liste.

Og hvad bidrager du selv med? Udover det du allerede har lavet. Salg, markedsføring?

Får lidt indtrykket af at du kommer med en ide, og programmøren skal lave resten. Jeg tager sikkert fejl, men du bliver nødt til at uddybbe projektet hvis du skal have en dygtig programmør med ombord.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Det er altid fedt at have en idé der skal udvikles på. Hvis jeg må komme med et forslag - så prøv at brug baseup.dk til at søge en udvikler-partner.

Og så skal du beskrive meget mere end du har gjort her i dette opslag.

knæk og bræk med at finde en partner.

Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, læste i et af dine andre indlæg at du have kontakt til TM klienter, ringesystemer etc? har du stadig det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)