Sendt dig en mail -Ole |
Hvis nogle har mindre partier, som kan sælges billigt i lokalbrugsen, så smid lige en mail til mig på stefangranholm@gmail.com
Sendt dig en mail -Ole |
Hvis nogle har mindre partier, som kan sælges billigt i lokalbrugsen, så smid lige en mail til mig på stefangranholm@gmail.com
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Jeg har nogle engangs regnjakker, 2delt, i orange.. der er vel 2500stk i forskellige størrelser..
Noget ? Så skriv. |
Hej Mads Vi kan tilbyde dig en god pris på vores mest solgte varer, Rosary black. Rosaries blev rigtig kendt da David Beckham begyndte at gå med den i et verdens kendt magasin Vanity fair. |
Hej Mads, Jeg har et restparti modeure (både herre og dame). Vh. Jan |
Hej Allesammen. I må undskylde at der gik lidt tid, inden jeg svarede, men jeg arbejder på en hjemmeside lige pt. Så er jeg travlt beskæftiget. Smith og RS, ellers tak Klindt - Er det mærkevarer, og i såfald, hvilke? Mvh Mads Jensen |
Venlig Hilsen Mads Jensen
Hej Mads, Det er primært mærkerne Tavolino og Flair (vejl. udsalg mellem 400 og 800 kr.). Vh. Jan |
Jeg har et restparti af kjoler og toppe til primært unge kvinder. 60 kjoler og 10 toppe. Sælges samlet for 5250 + moms. Modelbilleder til brug ved onlinesalg medfølger. Størrelse Small, medium og large. Kontakt mig evt på eya(a)webspeed.dk for billeder. |
Hej Mads Du kan bare skrive til sjh@epsa.dk mvh søren |
hej lægger inde med et restparti alt er nyt 150 dele dame tøj og 370 dele tøj til pige/dreng 2-14år plus 6 giner/70 stk bade luffer/2000 bære poser og en kasse div.tøj sælger da jeg skal til at flytte så har jeg ikk plads eller tid mere kontakt mig 26986566 hvis det noget venlig hilsen Normann prisen snakker vi om................. |