Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Fra  www.wonderliving.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Smile

Jeg vil blive utrolig taknemmelig for, at få noget konstruktiv feedback på min nye webshop www.søvnkoncept.dk - salg af luksus sengetøj i bambus.

Skulle i mod forventning få lyst til at købe noget, vil jeg gerne give 15% rabat oven i intropriserne, som tak for hjælpen. 

Benyt rabatkode 'AMINO' - gælder frem til d. 03/09/17

Håber på at høre fra jer. 

Med venlig hilsen 

Mads Uhrenfeldt

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Jeg går bare direkte til sagen og fokuserer på de punkter, som skal optimeres, da du også gør en masse godt og korrekt:

- Dine produktbilleder bør optimeres.

- Overvej at gøre din "tilføj til kurv"-knap blå, så den skiller sig ud på siden. Ryk den også op over brødteksten. Lige nu skal man scrolle ned, hvis man sidder på en 13", hvilket ikke er optimalt. 

- "Hvorfor vælge bambus" - kunne du ik' få lavet en god video her, istedet for at man skal læse en lang tekst? 

- Så snart du har fået nogle anmeldelser, så bør de også fremhæves. Fokuser på social proof. 

- Jeg tror, der kan være delte meninger omkring valg af skriftype i din slider. For nogle kan den måske virke svær at læse. 

- I kurven kan du venstre-align dine leveringsmuligheder, så de ikke ser så rodet ud. 

- Jeg savner lidt nogle hurtige USP'er som med det samme giver mig en god grund til at købe bambus-sengetøj. 

Jeg håber, du får optimeret lidt på den. Husk at indsaml data og se hvordan dine besøgende navigerer rundt og hvor de falder fra - så kan du bedre optimere. Hvis du skal have hjælp, så står jeg til rådighed. 

God aften :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Fra  www.wonderliving.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik! 

Mange tak for dine mange gode inputs :) 

GULD VÆRD Yes

Sætter jeg stor pris på!

God aften

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)