Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MM Medier A/S og MM Medier V/ Tim Mølgaard Nielsen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er der nogen som kender til MM Medier??? Er der nogen som har haft nogle erfaringer med denne virksomhed??? 

Med venlig hilsen

Steffen Christensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Søger du erfaringer som annoncør eller publisher?
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 18:37

Hej.... Jeg søger nogle som har været i-/er i samarbejde med MM Medier????

Steffen

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:13

Det er jeg. Jeg har været på begge sider af bordet og kan kun varmt anbefale dem.

Men hvad tænker du på? Det er lettere for os at give dig en uddybning, hvis vi får at vide om du er ude efter at blive affiliate eller annoncør.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 19:20

Det glæder mig at hører, men det er ikke den oplevelse jeg har med dem...-) men jeg vil ikke skrive noget grimt om dem, da jeg ikke er ude på at ødelægge deres forretning.

Jeg søger hjælp til en forstående retssag mellem os og MM Medier, da jeg tror de levere Leads som ikke er i overens med sandheden.

Steffen.

P.S. Tak for dit svar....

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:36

DG danmark:
Jeg søger hjælp til en forstående retssag mellem os og MM Medier,

Det er vel ikke særligt smart at skrive om MM Medier her på amino, hvis I skal igang med en retssag. Det er vel velkendt, at man taler gennem advokater,  når det er tilfældet. Helt generelt bryder jeg mig om denne type indlæg. Hold dem for dig selv. 

Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 07:24

Det var som tidligere svaret, heller ikke for at skade MM Medier, eller ret og sagt de nye ejer.... Det var et forsøg på at finde andre, der har haft problemer med dem, men jeg kan godt læse, at du er samarbejdspartner med dem, og derved ikke ønsker at sådan sager kommer frem...!

Og ja, hele sagen køre igennem advokat, og sagen er også berammet til retten, så der kommer heller ikke flere ting med i denne sag...

Rigtig god dag.

Tilmeldt 28. May 07
Skrevet kl. 10:23

Jeg er ikke samarbejdspartner.

Jeg synes bare, at du er et fjols.

Tilmeldt 28. May 07
Skrevet kl. 10:29

Nu har jeg så kontaktet mm medier, således, at kommunikationen her indgår i retsagen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:35

soft:

Nu har jeg så kontaktet mm medier, således, at kommunikationen her indgår i retsagen.

Hvordan pokker skulle en sådan tråd påvirke en eventuel retssag, han spørger jo blot om andres erfaringer og oplevelser med firmaet? Det er vel meget normalt at man søger folk som har været uden for det samme - som fx sagen mod Henrik Bruhn.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)