Hej Frederik
Du har helt ret i, at det er enormt tidsbesparende at vælge en færdig webshop løsning. Og både DanDomain og SmartWeb er absolut gode og stabile systemer.
Med mit kendskab til DanDomains webshop, så har du helt klart en stor fordel i deres sindssygt mange og gode partnerskaber: Det betyder at du både har mange integrationsmuligheder, samt DanDomain og deres partnere gør meget ud af at afholde gratis kurser og workshops. Det er enormt værdifuldt for dig som webshopejer. Så alt i alt er det en meget fremtidssikker løsning.
Jeg arbejder med både DanDomains løsning, samt Wannafinds og Scannets shopløsning.
Og jeg vil sige at dér hvor Scannet webshoppen skiller sig ud, er helt klart deres designpartnere, som leverer topkvalitet til sindsygt gode priser. Scannet har generelt et meget tæt og loyalt forhold til deres kunder + Deres meget brugervenlige administrationssystem (noget mere intuitivt i forhold til DanDomains). Scannets webshop har gode tilkøbsmuligheder indenfor forskellige App's. Det samme har SmartWeb, som du kan se på deres hjemmeside,
Derimod er Wannafind webshoppen opdelt i pakke-løsninger. Det gør det så nemt og overskueligt at komme i gang, hvor du kan holde udgifterne så langt nede som muligt i starten. Og så opgradere til næste pakke hvis du får behovet for det. Og ligesom de andre udbydere kan du her vælge et gratis shoptema, som selvfølgelig er respontivt helt efter bogen.
Desværre er der nok ikke et endeligt svar.
Men med disse udbydere får du i hvert fald høj performance, din shop bliver hosted i Danmark inkl. dansk support og der er 100 % styr på det tekniske SEO.
... I bund og grund er det et spørgsmål om, hvilken administration du føler dig mest fortrolig med, samt hvilken "forretningsmodel" der bedst passer til din webshop.
De bedste hilsner
Kathrine Svendsen