Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af maling i polen?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en person som kan sætte mig i forbindelse med en fabrik i polen som producerer maling. ( Billigt - men god kvalitet )
Jeg har søgt på google men synes ikke jeg kan finde noget som tiltaler mig.

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en helt almindelig hvid farve. men selvfølgelig med mulighed for at udvide til flere.
Maling skal bruges i eget malerfirma er der evt. nogle som kender regler for emballage samt. afgifter ?

Glæder mig til at høre fra jer!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:
med en fabrik i polen som producerer maling

Det giver da vist ikke rigtigt nogen mening at få lavet i polen, vi har flere producenter som også kan lave private label.  HVad skullle ideen være at få lavet det i polen?

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Det giver da vist ikke rigtigt nogen mening at få lavet i polen, vi har flere producenter som også kan lave private label.  HVad skullle ideen være at få lavet det i polen?

Det kan give god mening, da maling er en proces at fremstille  og skal males ligesom korn. I denne proces indgår glas kugler, som fremstilles i Polen +at arbejdskraft m.m. er billiger.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:
Jeg søger en person som kan sætte mig i forbindelse med en fabrik i polen som producerer maling. ( Billigt - men god kvalitet )
Jeg har søgt på google men synes ikke jeg kan finde noget som tiltaler mig.

Den Danske ambassade i Polen, finder gratis virksomheder frem til dig, som du så selv kan tjecke ud.

Jeg har selv brugt den og ganske hjælpsomme er den.

/ Henrik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen:
Det kan give god mening, da maling er en proces at fremstille  og skal males ligesom korn. I denne proces indgår glas kugler, som fremstilles i Polen +at arbejdskraft m.m. er billiger

Nu handler det hele jo ikke kun om arbejdskraft - men lige så meget om et effektivt produktionsanlæg - hvilket polakkerne ikke ligefrem er kendt for.

Holder din påstand er det jo lidt mærkeligt at Flügger producere maling i Dk som de sælger i Polen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen:
Den Danske ambassade i Polen, finder gratis virksomheder frem til dig, som du så selv kan tjecke ud.

Normalt hjælper de danske ambassader ikke gratis danske virksomheder med at finde leverandører. Handelsafdelingernes formål er jo at hjælpe folk/ firmaer der vil købe produkter fra danske virksomheder.

 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Normalt hjælper de danske ambassader ikke gratis danske virksomheder med at finde leverandører. Handelsafdelingernes formål er jo at hjælpe folk/ firmaer der vil købe produkter fra danske virksomheder.

Danske ambassader er til for at hjælpe danskere

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Normalt hjælper de danske ambassader ikke gratis danske virksomheder med at finde leverandører. Handelsafdelingernes formål er jo at hjælpe folk/ firmaer der vil købe produkter fra danske virksomheder.

Men modstat så kunne han spørge den polske ambassade i Danmark

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen:
Danske ambassader er til for at hjælpe danskere

Ambassadens funktion er at repræsentere Danmark i udlandet!

Nej det er ikke Ambassadens opgave at hjælpe danske virksomheder med at finde leverandører i udlandet, Deres virke at fremme danske interesser.

 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Jeg vil gerne undersøge mulighederne, og mener helt bestemt at polen vil være det rigtig sted at få produceret maling i god kvalitet til rimelige priser.
Men har du et link til en dansk leverandør må du meget gerne sende det :)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)