Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide: Forbrugsvare på abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer på Amino,

Jeg har over længere tid tænkt på om hverdags produkter / forbrugsvare som mange af de produkter P&G har rettighederne til kunne sælges på abonnement.

Her tænker jeg de forbrugsvare som i første omgang bruges på toilettet. Skrabere, sæbe, voks, tamponer, tandbørst, tandpasta osv. Men kan sagtens udvides til mange andre produkter, som allerede i dag sælges på abonnement som undertøj, produkter til køkken osv.

Det er produkter som vi bruge ofte og køber ind ofte. 

Jeg ser en mulighed for en webshop med produkter som disse på abonnement, da dette er produkter vi først opdager er løbet tør, når det er for sent.

Der er allerede en del webshop med produkter som disse, men ikke et sted man kan få det hele samlet.  

Derfor vil jeg høre hvad i syntes om ide´en?

Der er nogle faldgrupper som jeg selv har tænkt over:

- Ved det ikke, men muligt der er lav dg på mange produkter som disse da det er fastmovers. 

- Mange af produkterne koster beskedent beløb, så for hele fortjenesten ikke forsvinder i omkostninger skal hver ordre op på en hvis volume.

Tak på forhånd. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en dum idé, men den er til gengæld heller ikke ny :) Skraberne er der en bruger her på siden, der har lavet en fin forretning ud af at sælge på abonnement.

 

Jeg tror nøglen til at finde et godt produkt, er at finde noget man bruger hver dag, men også noget man forbruger ret hurtigt. Flere af dine produkter er nogle man er lang tid om at opbruge. F.eks. voks og tandpasta.

Den gamle mælkemand var ideel, for næsten alle drikker mælk, og det kan ikke holde sig frisk ret længe, og prisen er overkommelig.

Tilmeldt 1. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det er rigtigt. jo hurtigere omsætnings hastigheden på produkterne er, jo bedre for forretningen. Især når det er produkter hvor dg og salgspris er lave.

Men jeg ser webshops med undertøj, t-shirts, skrabere/knive og andet som også slår på abonnement. Disse produkters omsætnings hastighed er mindre end f.eks. mælk som i dit argument :) 

Men du har heltsikkert en pointe, som skal overvejes ved de udvalgte produkter. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se ideen (hverken som køb eller salg) i, at købe undertøj eller t-shirts på et abonnement. Det er jo igen ting der har en lang levetid.

En anden idé kunne være de her kaffepuder og kapsler, hvor kunden hver måned modtager et bestemt antal med posten. Her har du et produkt med en kort levetid, og hvad der er endnu bedre, så kan det kun bruges én gang :) Om det så i praksis er muligt er en anden sag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)