Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af dåser med gas fra Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  LTL Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Jeg vil gerne importere dåser med gas fra Kina. Det er dåser på størrelse med en hår-spray eller deodorant, så jeg tænker andre må gøre noget tilsvarende. Indholdet er Butan-gas.

Årsagen til at det lige skal være disse dåser er, at de passer i nogle såkaldte ild-maskiner der bruges til sceneshow.

Jeg har spurgt hos de fragt firmaer jeg bruger (ALPI) men uden held.

Håber nogen kan hjælpe

Mvh Hans-Henning

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at vide det tror jeg du render i problemer. For det første er det farligt gods, og prisen for at fragte det hjem for Kina tror jeg kommer til at koste.

Desuden tror jeg, at der er nogle EU direktiver som du skal overholde. Tvivler på at sikkerheden på de dåser er det samme som i EU, og det er dit ansvar som importør at sørge for de er iorden.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:
Uden at vide det tror jeg du render i problemer. For det første er det farligt gods, og prisen for at fragte det hjem for Kina tror jeg kommer til at koste.

Desuden tror jeg, at der er nogle EU direktiver som du skal overholde. Tvivler på at sikkerheden på de dåser er det samme som i EU, og det er dit ansvar som importør at sørge for de er iorden.

Jeg er enig med Jonas omkring dette. Søg hos eksisterende gasfirmaer, der producerer noget lignende.

Der har jo i foråret været en sag omkring ukrudtsbrændere, der ikke kunne gøres tæt mellem håndtag og gasdåse og derved kunne eksplodere.

Tilmeldt 13. Sep 22
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er, så burde det være muligt at få samme løsning hos https://avantigas.com/ 

Du kan kontakte mig, hvis du er interesseret. 

God dag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)