Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress projekt, - multi vendor hvordan og hvorledes ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal i gang med et projekt i wordpress og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg skal lave en side hvor folk kan oprette en profil paa og "sælge" deres ydelser/vare. Det vil sig at de sælger ikke via siden men  viser kun , præsentere sig sev og deres vare. Køber vil kontakte dem via sælgeres email og de finder indbyrdes ud af hvad det skal koste, forsendelse osv. Der er ingen betaling paa min side.

Jeg vil gerne at "sælger" kan oprette en profil med profil foto og uploade evt 4 fotos af deres produkter og evt en video hvor i de kan sælge sig selv og deres produkter.

Det hele skal være gratis ,til at starte med ihvertfald, at oprette sig som sælger og at købe. SEnere hen kan det vise sig at jeg vil tage noget pr.mdr for at have sin profil paa siden og sælge og evt. ogsaa at køber skal købe sig adgang til at se  bl.a. sælgeres Kontakt oplysninger.

Jeg har set paa nogen Themplates som https://themeforest.net/item/makery-marketplace-wordpress-theme/9609178  med multi vendor  og den køre paa Woocommerce som en rigtig webshop som maaske ikke er helt nødvendigt i mit tilfælde men den kunne maaske bruges og justeres lidt.

Har ogsaa set paa noget som https://themeforest.net/item/marketify-digital-marketplace-wordpress-theme/6570786?ref=sheamedia  .

Har ogsaa kigget paa WP temaer som virker som Fiverr og freelancer men syens ikke helt jeg har fundet et som er lige er i skabet.

Jeg kunne evt ogsaa tage et alm. thema og bruge et Profil plugin, Member plugin eller  noget andet ?

Til at starte med tænkte jeg  at Sælger skulle udfylde en form og sende til mig saa ville jeg oprette dem i et "Team" plugin. Men det vil give nogen udfrodringer hvis der kommer mange og hvis jeg senere vil tage penge for at have profilen.

Har I nogen bud paa hvordan og hvorledes ? :)

Mange tak

Mvh

Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)