Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af mobilselskab

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg går med en drøm om at starte mit eget mobilselskab. Ikke nok med det, har jeg osgå en ide, som jeg selv tror 100% kan blive til et stort succesfuldt mobilselskab.

Jeg må dog sige at det er en smule uoverskueligt for en ung fyr uden den store erfaring eller noget stort netværk, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe projektet an.

Er der nogen som kan hjælpe mig på vej eller give nogle gode råd? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan måske hjælpe dig, hvis du skriver en PB med lidt yderligere oplysninger og evt. tlf. nr. som vi kan tale sammen.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille råd til dig:

Del din ide.

Både her og andre steder. Fortæl den til alle der gider høre på dig.

'Jamen så stjæler de den jo bare'.

Nej, det gør de ikke. Og hvis de gør, så har du alligevel et kæmpe forspring, når du jo netop har talt med flere hundrede mennesker om det. Du har fået en masse feedback, som gør ideen helt sikker har udviklet sig.

Derudover, kan du næppe komme med en sindsyg genial ide, som af sig selv gør du bliver mega stor. Der skal mere til. Det rigtige team og masse af penge vil her være en stor hjælp.

Hvis din ide virkelig er super genial og du får mange kunder på ingen tid, hvad vil så holde en af de etablerede spillere fra at gøre præcis det samme, blot med langt flere markedsføringskroner?

Ikke at det skal tage modet fra dig, men gør nok at du skal finde noget som de ikke ønsker at kopiere, før du virkelig kan kapre markedsandele.

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for rådene!

Jeg er klar over hvor hård branchen er, og hvor let det er at kopiere. Dog mener jeg at min ide kan holde.

Og ja selvfølgelig skal det gøres ordentligt, det er nemlig derfor jeg spørger til råds.

Og tak for råd! :)

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Genopliver lige en gammel debat...

Hvordan gik det så? Er du/I kommet videre med det?

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desværre ikke. Drømmen lever stadig indeni mig, men jeg har ganske simpelt bare ikke råd. Efter en masse research kom jeg frem til at man skal have et kæmpe budget, som kun en allerede succesfuld iværksætter ville have.

Tak for interessen dog :)

Tilmeldt 2. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Meld dig til løvens hule hvis du mener din ide er god nok. De kan hjælpe dig med pengene.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke du finder en vej til det en dag? ;-)

Ville dog aldrig melde mig til et program som løvens hule (X-Factor for entrepreneurs). 

Tilmeldt 28. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Løvens hule er desværre kun for allerede eksisterende virksomheder som mangler investering så det er desværre ikke en mulighed. Ellers ville jeg gerne :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)