Feedback ønskes på sammenligner af lån - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Feedback ønskes på sammenligner af lån

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 1.155
Fra Århus
Tilmeldt 8. apr 11
Indlæg ialt: 317

Fra Stoker Invest
Skrevet 22-07-2017 kl. 16:06

Kære Amino'er

Jeg er netop selv blevet tilfreds med min nye side for sammenligning af lån (forbrugslån og kviklån). Jeg har derfor nu brug for jeres skarpe øjne til at komme med noget feedback. Jeg tager i mod alt - både ris og ros. 

Du er velkommen til at kommentere på alt hvad du føler for, jeg skriver da jeg ønsker at forbedre siden og, som ofte bliver man selv blind på et tidspunkt og har brug for nye øjne :)

Link: Sammenlign lån

- Der behøves dog ikke nævnes SEO på siden, det er jeg ikke nået til endnu.

På forhånd tusinde tak!

Mvh,

Jonathan

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Amino-karma 11.826
Tilmeldt 15. maj 12
Indlæg ialt: 2.457

Fru Hartmann
Skrevet 22-07-2017 kl. 17:59

Lidt spredt fægtning herfra;

1. Din knap på denne side https://boligpakken.dk/virksomheder/arkitekt/ , "Virksomhedsnav" - hvis ikke ordet kan stå der i sin fulde længde, så gør boksen bredere, eller find et andet ord der kan være der.

2. https://boligpakken.dk/sammenligner/laan/ , "Hvor gammel er du" ... adskillige valgmuligheder, som ender med 30 eller derover! Dér føler jeg mig lige sat i bås som en der er for gammel til overhovedet at komme i betragtning til noget som helst. Sad 
Er der en, god, forklaring på den opdeling?

3. Hvorfor skal man oprette sig som bruger for at kunne sammenligne lån? Og hvor er betingelserne for hvad du bruger oplysningerne til efterfølgende?

Flink Fakta Frue =^..^=

Medhjælpende Webmoster i Husbonds firma

Amino-karma 1.155
Fra Århus
Tilmeldt 8. apr 11
Indlæg ialt: 317

Jonathan Stoker
Fra Stoker Invest
Skrevet 22-07-2017 kl. 18:29

Hej Fru Hartmann,

Tusinde tak for din tid, det er meget værdsat! Lige nu var det egenligt kun den side med lån, da alt andet slet ikke er klart endnu - det burde jeg have skrevet ovenfor. Jeg er dog ekstra glad for at du tog dig tid til at kigge videre end først tiltænkt - det sætter jeg pris på!

Jeg opdeler lige min besvarelse til de enkelte punkter.

Fru Hartmann:

1. Din knap på denne side https://boligpakken.dk/virksomheder/arkitekt/ , "Virksomhedsnav" - hvis ikke ordet kan stå der i sin fulde længde, så gør boksen bredere, eller find et andet ord der kan være der.

- Det er faktisk en stavefejl, så super fedt at du så det, det bliver rettet med det samme.

Fru Hartmann:
2. https://boligpakken.dk/sammenligner/laan/ , "Hvor gammel er du" ... adskillige valgmuligheder, som ender med 30 eller derover! Dér føler jeg mig lige sat i bås som en der er for gammel til overhovedet at komme i betragtning til noget som helst. Sad 
Er der en, god, forklaring på den opdeling?

- Det er valgt ud fra, at der ved 30 år og ældre ikke længere er forskel på de lån vi kan henvise til. Dvs. de krav selskaberne har til alder stopper ved 30 år :)

Fru Hartmann:
3. Hvorfor skal man oprette sig som bruger for at kunne sammenligne lån? Og hvor er betingelserne for hvad du bruger oplysningerne til efterfølgende?

- Det skal man heller ikke. Selve login-systemet er ift. hentning af tilbud fra diverse håndværkere og til at modtage opdatering ift. projektsalg. Selve sammenligningen af lån er frit tilgængeligt for alle besøge.

Ift. brugerbetingelser er det noget jeg sidder med pt. for at få lagt ud hurtigst muligt.

Igen tusinde tak

Mvh,

Jonathan

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Giv mig feedback på mit website/webshop
Emner Svar
Gloove.dk - bedøm vores side
Nyeste indlæg af Amadeo , i går kl. 18:37 1, 2
9
Feedback på side (måltidskasser)
Nyeste indlæg af Thomas , den 10-10-2019 kl. 23:25
0
Testet ny SEO ide af. Samt feedback