Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-forum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogen herinde som kender steder på internettet hvor man kan deltage i IT-fora udover amino.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:24
Det kommer an på hvad du tænker på når du siger IT fora, der findes jo utallige forums omhandlende forskellige emner der har med IT at gøre :)

eksperten.dk er et af de bredeste sites indenfor området.
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:39
Tak for oplysningen. jeg hopper derind og deltager i noget fornuftigt indenfor den rette kategori af forum.

Hvis du kender til andre IT fora som mere specifikt retter sig mod bestemte emner, kan jeg fortælle at NorthTech beskæftiger sig med software udviklingsopgaver i primært .NET og JEE.

Det vi ønsker med aktiv deltagelse på IT fora er at skabe synlighed omkring virksomheden og dens kompetencer. Ydermere har vi søgt efter andre steder på nettet hvor det er muligt at profilere sig overfor potentielle kunder til vores produkter.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:43
Der er sider som udvikleren.dk og activedeveloper.dk (og vist nok også en del flere af slagsen), hvor der sidder .NET udviklere. Jeg er dog i tvivl om hvor vidt du kan finde potentielle kunder der.
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:57

Hej

Du burde måske i virkeligheden deltage i nogle forum, hvor dine potentielle kunder befinder sig. En ide jeg netop er kommet på ved at læse de forskellige indlæg - jeg udvikler selv IT-løsninger, men vi finder nok ikke særlig mange kunder blandt andre IT-folk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)