Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med bannere på din website?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sammen med min kæreste en website, der sælger herretøj til målgruppen18-25 år. Vi er igang med at få en god aftale i hus med en række samarbejdspartnere, hvor markedsføring er i fokus og skal komme begge parter til gode. 

I den forbindelse overvejer vi, at benytte bannere fra vores samarbejdspartnere på vores website (hvorpå samarbejdspartnerne også har bannere fra vores site liggende på deres site.)

Jeg er en del i tvivl om det for os er den rigtige metode, eftersom jeg ikke ønsker at kunden skal trækkes væk fra shoppen. Det skal dog nævnes at samarbejdspartnerne ikke på nogen måder er direkte konkurrenter på salg, da ingen af dem har en webshop. De rammer dog stadig lige i øjet, når det gælder de unges interesser.

Hvad er jeres erfaringer med brug af bannere fra andre websites? Har det en positiv effekt? Har nogen prøvet at bytte bannere med en anden website - hvordan fungerer det? 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal ikke regne med at bannerannoncer skal give mange kliks - brugerne er efterhånden blevet meget reklameblinde.

Nogen vil jo også mene at det er useriøst af en webshop at have reklamer, de skal i hvert fald ikke have en dominerende placering.

Dog vil jeg råde jer til at få links på jeres samarbejdspartners sider, disse kan favorabelt blive placeret godt, så de giver flere kliks end et banner, og samtidig giver det jer nogle gode indkomne links, som dermed styrker jer i søgemaskinerne, hvis jeres links opbygges på en korrekt måde.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)