Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordenligt program til lagerstyring til produktionsvirksomhed - fåes det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en kunde, som er en mindre produktionsvirksomhed. Hun bruger lige nu eConomics lagermodul, men det fungerer ikke særligt godt. For det første er det et problem, at man ikke  kan lave en følgeseddel før varene er på lager (jeg ved godt at man ikke kan afsende en vare før den er på lageret i praksis, men det kan altså være nødvendigt at lave en følgeseddel og sende til pakkeriet før varerne er kommet ind af døren). For det andet er det meget irriterende at man ikke kan sende følgesedlen på mail (og så er der en helt issue omkring design og visning af følgesedlen...) men det mest nødvendige er, at vi skal bruge et system, der kan håndtere både råvarer og færdige produkter. Altså at råvare 1+2+3, som er på lager,  bliver til vare A som så er på lager og kan sælges. Dette naturligvis for at få styr på hele processen både hvad angår indkøb, priser mv. Er det muligt at få sådan et program?? og så skal det kunne arbejde sammen med eller være en del af et regnskabsprogram.. er det muligt, eller håber jeg på for meget?

Venter i spænding på svar :-)

Mvh Trine

TBRegnskab

www.dindygtigebogholder.dk

Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

For mig lyder det til de skal over på MS Dynamics Navision 

Der findes en online version som hedder Nav2017. Der kan du være kørende rimelig billig og så koster det ca. det samme som e-conomics om måneden.

Jeg ved f.eks at inventio.it trækker alle data over fra e-conomics. Så i kan køre videre med kontoplan samt lager.

Men ellers er det super simple at lave alle de ting du efterspørg. Samt varesporing.

Niels

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan måske finde inspiration hos de enkelte regnskabsprogrammer, som du kan se en liste over her: www.liste002.datakons.dk. Som Niels B skriver, vil det ellers være relativt simpelt at programmere. Jeg er spændt på at høre, hvad det ender med.

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for listen, som dog desværre slet ikke forholder sig til lager... :-) Men interessant i andre henseender

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)